Prekės ženklo žinomumo didinimas skaitmeninės rinkodaros priemonėmis

Sveiki,

Esu Vilniaus Kolegijos III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo kiekybinį tyrimą - apklausą, kurios metu siekiu ištirti skaitmeninės rinkodaros veiksmingumą prekės ženklo žinomumui, taip didinant įmonės MB "Minimalistė" prekės ženklo žinomumą.

Ačiū, kad dalyvaujate apklausoje! 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Kaip dažnai naudojates internetu?

Kokiais socialiniais tinklais naudojates dažniausiai?

Ar atkreipiate dėmesį į socialiniuose tinkluose esančias reklamas?

Kur dažniausiai atkreipiate dėmesį į reklamą?

Įvertinkite reklamų tipo efektyvumą internete

Labai efektyvu
Efektyvu
Vidutiniškai efektyvu
Neefektyvu
Labai neefektyvu
Reklama socialiniuose tinkluose
Reklama paieškos sistemoje (google)
Reklama el. paštu
Reklaminiai skydeliai
Reklama žurnaluose
Reklama nuomonių formuotojų paskyroje

Ar reklama socialiniuose tinkluose yra paskatinusi tapti tam tikro prekės ženklo potencialiu klientu?

Ar Jums rūpi prekės ženklo žinomumas renkantis prekes ar produktus?

Ar sekantys kriterijai daro įtaka Jūsų apsiprendimui tapti potencialiu klientu, vertinant prekės ženklo paskyra socialiniuose tinkluose?

Turi didelę įtaką
Dažniausiai turi įtaką
Dažniausiai neturį įtakos
Neturi jokios įtakos
Turinys
Komunikacija su klientais
Sekėjų skaičius
Vartotojų atsiliepimai

Ar esate girdėję apie prekės ženkla Minimalistė?