Prekės ženklo "Vilniaus duona" įvaizdžio formavimas

Gerbiamas Respondente,

 

 

Mes esame 3 kurso KTU studentės ir norime nustatyti vartotojų požiūrį į „Vilniaus duona“ prekės ženklą. Prašome Jūsų užpildyti anketą. Apklausa yra asmeninė, gauti duomenys bus apdoroti ir panaudoti mūsų grupiniame darbe, apibendrinta forma. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kiek kartų per savaitę lankotės maisto prekių parduotuvėje? ✪

2. Ar valgote duonos gaminius? ✪

3. Kiek kartų per savaitę perkate duonos gaminius?

4. Pagal kokius kriterijus renkatės duonos gaminius? (galimi keli atsakymo variantai)

5. Kokio prekės ženklo duonos gaminius renkatės / vartojate? (galimi keli atsakymo variantai)

6. Kokia Jūsų nuomonė apie „Vilniaus duonos“ gaminius?

7. Kokius išskirtumėte „Vilniaus duonos“ prekės ženklo gaminių privalumus? (galimi keli atsakymo variantai)

8. Kokios priežastys lemia, kad Jūs nesirenkate "Vilniaus duonos“ prekės ženklo gaminių? (galimi keli atsakymo variantai)

9. Kokie išoriniai veiksniai lemia Jūsų „Vilniaus duona“ prekės ženklo pasirinkimą? (galimi keli atsakymo variantai)

10.Kaip manote:

11. Jūsų lytis? ✪

12. Jūsų socialinė padėtis? ✪

13. Jūsų gyvenamoji vietovė? ✪