PREKĖS ŽENKLO VERTĖS KOMPONENTŲ POVEIKIS PREKIŲ ASOTIMENTO PLĖTRAI
Gerbiamas respondente,
Šią apklausą vykdo Vilniaus universiteto Verslo mokyklos magistrantė.
Ši anketa yra svarbi magistrinio baigiamojo darbo, kurio esmė išsiaiškinti prekės ženklo vertės komponentų poveikį prekių asortimento plėtrai, tyrimo dalis. Vertinimas remsis šios apklausos metu surinktais duomenimis.
Pildydami anketą, atidžiai perskaitykite pateiktą klausimą ir visus atsakymo į jį variantus. Pažymėkite tą atsakymo variantą, kuris geriausiai atspindi Jūsų nuomonę. Jeigu tokio varianto nėra, įrašykite savąjį.
Ši anketa anoniminė todėl savo vardo ir pavardės rašyti nereikia, o duomenys bus analizuojami apibendrintai.
Dėkojame už Jūsų nuoširdžius atsakymus ir sugaištą laiką.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui