Prekės ženklo vartotojų lojalumas vaistinių atžvilgiu

Esu Šiaulių universiteto studentas. Atlieku tyrimą apie vaistinių prekės ženklų lojalumą.

Anketa yra ANONIMINĖ.

Iš anksto dėkojų už Jūsų sugaištą laiką ir atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai lankotės vaistinėje?

Kokioje vaistinėje dažniausiai lankotės?

Kokie veiksniai lėmė vaistinės pasirinkimą?

Ar esate nuolatinis šios vaistinės klientas?

Ar esate patenkintas vaistinės siūlomomis prekėmis ir teikiamomis paslaugomis?

Įvertinkite veiksnius, kurie lemia Jūsų naudojimąsi vaistinės paslaugomis.

Labai svarbuSvarbuNei svarbu, nei nesvarbuNesvarbuVisiškai nesvarbu
Geografinė padėtis (pvz. arti namų)
Žemos prekių ir paslaugų kainos
Platus prekių ir paslaugų asortimentas
Nuolaidos ir akcijos
Malonus aptarnavimas
Prekės ženklo įvaizdis
Emocinis ryšys su įmone
Reklama

Įvertinkite savo lojalumą vienos vaistinės prekės ženklui.

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Jei reikėtų iš naujo rinktis vaistinę, rinkčiausi būtent šią, kurioje lankausi dabar
Konkurentams pasiūlius mažesnes kainas, aš vistiek pasilikčiau toje pačioje vaistinėje
Konkurentams pasiūlius platesnį prekių ir paslaugų asortimentą, aš vistiek pasilikčiau toje pačioje vaistinėje
Padidėjus vaistinės siūlomų prekių ir paslaugų kainai, aš vistiek pasilikčiau toje pačioje vaistinėje
Turėdamas vaistinės nuolaidų kortelę, aš jaučiuosi išskirtinis
Galėčiau rekomenduoti šią vaistinę draugams bei artimiesiems

Pažymėkite priemones, kuriomis vaistinė skatina Jūsų lojalumą

Ar rekomenduojate šią vaistinę savo draugams, pažįstamiems, artimiesiems?

Ar turite vaistinės nuolaidų kortelę, kurioje dažniausiai lankotės?

Ar lankytumėtes toliau toje vaistinėje, jei neturėtumėte nuolaidų kortelės?

Jūsų lytis.

Jūsų amžius.

Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį.

Jūsų socialinės padėtis.