Prekės ženklo tikslinė auditorija

Sveiki, siekiant tikslingai išgryninti naujai besikuriančio prekės ženklo tikslinę auditoriją, pateikiama apklausa su 17 klausimų.


Apklausos trukmė: 10 - 20min.


Nėra neteisingų atsakymų, net ir pirma mintis atėjusi į galvą gali būti naudinga. Atsakymų laukeliuose žymėkite ar rašykite arčiausią Jūsų nuomonei atsakymą.


Ačiū už skiriamą laiką :)

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Gyvenamoji vietovė

Koks Jūsų išsilavinimas?

Koks yra Jūsų gyvenimo būdas? (pvz.: aktyvus, monotoniškas, įvairus....)

Kokios vertybės yra svarbiausios marškinėlių prekės ženklui? (pvz., originalumas, tvarumas, socialinė atsakomybė)

Kokie pomėgiai turėtų atspindėti marškinėlių prekės ženklą? (pvz.: muzika, menas, sportas)

Kuo domitės ? (pvz.: mada, technologijos, automobiliai...)

Svarbiausi asmenybės bruožai yra.... (išvardinkite bent 3 stipriausias)

Kaip dažnai perkate drabužius?

Kur dažniausiai perkate drabužius?

Kiek vidutiniškai pajamų išleidžiate drabužiams ? (1 metų laikotarpyje)

Iš kokių informacijos šaltinių dažniausiai sužinote apie naują prekės ženklą ?

Koks turėtų būti marškinėlių dizainas, kurį mielai pirktum ir vilkėtum?

Kokias asociacijas kelia skaičius 2 ?

Kokias asociacijas kelia skaičius 3 ?

Kokias asociacijas kelia skaičius 4 ?