Prekės ženklo THE MEAT POINT veiklos bei komunikacijos vertinimas

Gerb. respondente,

            Esu Vytauto Didžiojo universiteto, marketingo vadybos specialybės studentė ir šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą. Kviečiu dalyvauti baigiamojo darbo tyrime, kurio tikslas įvertinti prekės ženklo THE MEAT POINT veiklą bei komunikaciją. 

Šis klausimynas yra mokslinio tyrimo dalis, apklausos duomenys bus naudojami tik šio darbo tikslais, o visi atsakymai  anonimiški ir konfidencialūs.

 

 

 

 

Prekės ženklo THE MEAT POINT veiklos bei komunikacijos vertinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar mėgstate gurmanišką maistą? (Jeigu pasirinkote atsakymą NE, klausimyno toliau nepildyti).  ✪

Ar teko girdėti apie gurmaniško maisto parduotuvę THE MEAT POINT?

Ar teko lankytis gurmaniško maisto parduotuvėje THE MEAT POINT ?

Iš kur sužinojote apie gurmaniško maisto parduotuvę THE MEAT POINT? (galimi keli atsakymo variantai)

Kaip dažnai lankotės THE MEAT POINT parduotuvėje?

Ar dalyvaujate THE MEAT POINT parduotuvės organizuojamuose renginiuose, degustacijoje?

Kokiais kanalais dažniausiai jus pasiekia informacija bei naujienos apie parduotuvės THE MEAT POINT veiklą? (galimi keli atsakymo variantai)

Kodėl renkatės būtent THE MEAT POINT parduotuvę? (galimi keli atsakymo variantai)

Jeigu parduotuvė THE MEAT POINT priimtų prekių užsakymus internetu ar naudotumėtės šia paslauga?

Ar jūsų apsisprendimą pirkti parduotuvėje THE MEAT POINT įtakotų, jeigu prekės ženklas turėtų programėlę su naujausiais pasiūlymais, degustacijomis, nuolaidomis?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūų išsilavinimas:

Jūsų pajamos (eur/mėn):