Prekės ženklo "Tealure" žinomumo didinimas skaitmeninėje erdvėje

Esu Vilniaus kolegijos Reklamos vadybos studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą ir kviečiu Jus išsakyti savo nuomonę, atsakant į pateiktus anketos klausimus.

 

Tyrimo tikslas – nustatyti prekės ženklo „Tealure“ žinomumo didinimo skaitmeninėje erdvėje patogiausius kanalus ir tinkamus kanalų panaudojimo būdus bei nustatyti kurie reklamos veiksniai daro didžiausią įtaką vartotojams.


Tyrimo uždaviniai:

1.     Išsiaiškinti kokios skaitmeninės erdvės priemonės yra efektyviausios prekės ženklo žinomumui didinti.

2.     Išsiaiškinti dabartinę prekės ženklo žinomumo padėtį ir „Tealure“ prekių paklausą.

3.     Išsiaiškinti kokie skaitmeninės erdvės elementai labiausiai patraukia vartotojų dėmesį ir kaip tai gali paveikti prekės ženklo žinomumą.

 

Apklausa yra visiškai anoniminė ir konfidenciali, respondentų atsakymai ir apklausos rezultatai bus panaudoti baigiamojo darbo rezultatams pasiekti.

 

Nuoširdžiai dėkoju už skirtą laiką atsakant į klausimus!

 

Anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų socialinis statusas: ✪

Kiek laiko per dieną praleidžiate internete? ✪

Kaip dažnai naudojatės šiais socialiniais tinklais? ✪

Kiekvieną diena3-5 Kartus į savaitęKartą į savaitęKartą į mėnesįRečiau nei kartą į mėnesįNesinaudoju
Instagram
Facebook
TikTok
LinkedIn
YouTube
Twitter (X)

Kokiu tikslu naudojatės socialiniais tinklais? ✪

Ar sekate prekės ženklus socialiniuose tinkluose? ✪

Į ką labiausiai atkreipiate dėmesį lankydamiesi prekės ženklo socialinių tinklų paskyroje? ✪

Ar dažnai ieškote informacijos YouTube platformoje? ✪

Kas ir kaip stipriai skatina susidomėti reklama internete? ✪

Stipriai skatina susidomėjimąSkatina susidomėjimąSilpnai skatina susidomėjimąVisiškai neskatina susidomėjimo
Unikalus reklamos turinys
Humoras reklamoje
Žinomas žmogus reklamoje
Reklamos aktualumas
Nuolaida

Ar pasidalintumėte reklama su draugais jei ji sukėlė juoką ar privertė nusišypsoti? ✪

Kokia reklamos forma internete labiausiai atkreipia jūsų dėmesį? ✪

Ar skaitote elektroninio pašto reklamas? ✪

Kur ieškote informacijos apie įmonės prekes ar paslaugas? ✪

Ieškant informacijos apie įmonės prekes paieškos sistemoje Google peržiūriu: ✪

Ar stebite nuomonės formuotojų turinį kuris yra apie jums patinkantį hobį ar gyvenimo būdą? ✪

Ar nuomonės formuotojo atsiliepimai apie prekės ženklą įtakoja jūsų požiūrį į prekės ženklą? ✪

Ar domitės sveika gyvensena? ✪

Kaip dažnai geriate arbatą? ✪

Ar žinote kas yra kombuča ir kokia jos nauda organizmui? ✪

Kaip dažnai geriate kombuča? ✪

Ar atpažįstate prekės ženklą Tealure? ✪

Ar atpažįstate prekės ženklą Tealure?