Prekės ženklo "Tealure" žinomumo didinimas skaitmeninėje erdvėje
Esu Vilniaus kolegijos Reklamos vadybos studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą ir kviečiu Jus išsakyti savo nuomonę, atsakant į pateiktus anketos klausimus.
Tyrimo tikslas – nustatyti prekės ženklo „Tealure“ žinomumo didinimo skaitmeninėje erdvėje patogiausius kanalus ir tinkamus kanalų panaudojimo būdus bei nustatyti kurie reklamos veiksniai daro didžiausią įtaką vartotojams.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti kokios skaitmeninės erdvės priemonės yra efektyviausios prekės ženklo žinomumui didinti.
2. Išsiaiškinti dabartinę prekės ženklo žinomumo padėtį ir „Tealure“ prekių paklausą.
3. Išsiaiškinti kokie skaitmeninės erdvės elementai labiausiai patraukia vartotojų dėmesį ir kaip tai gali paveikti prekės ženklo žinomumą.
Apklausa yra visiškai anoniminė ir konfidenciali, respondentų atsakymai ir apklausos rezultatai bus panaudoti baigiamojo darbo rezultatams pasiekti.
Nuoširdžiai dėkoju už skirtą laiką atsakant į klausimus!
Anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.