Prekės ženklo "Philips" išmanusis laikrodis
Gerb. Respondente, esu Vilniaus universiteto, ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto, rinkodaros ir integruotos komunikacijos II kurso studentė Rugilė Norvidaitė. Prašau Jūsų sudalyvauti mano vykdomame tyrime, kurio tikslas nustatyti, papildomos garantijos, pagrindinio prekės ženklo suvokiamos kokybės, požiūrio į pagrindinį prekės ženklą, suvokiamos prekės ženklo plėtinio kokybės ir garantijos tiekėjo įtaką pasitikėjimui prekės ženklo plėtiniu.
Visi šia anketa gauti duomenys išliks anonimiški, konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais, t.y. magistrantūros baigiamajam darbui parengti.
Tyrime naudojamų sąvokų paaiškinimas: Prekės ženklo plėtinys yra strategija, kai prekės ženklas išplečia savo veiklą ir pradeda gaminti bei pardavinėti naujus produktus, kurie yra susiję su esamais prekės ženklo produktais ir patenka į tos pačios rinkos kategoriją.