Prekės ženklo „Mygym“ reklamos kampanija jaunų mamų auditorijai

Gerb. respondente, 

Esu Vilniaus kolegijos Reklamos vadybos studijų programos III-iojo kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio metu bus siekiama išsiaiškinti  tinkamiausią reklamos kampaniją jaunų mamų auditorijai . Atsakymų duomenys bus panaudoti tik rašant baigiamąjį darbą. Užtruks tik kelias minutes, tačiau labai man padėsit. 

Rezultatai viešai nepublikuojami ir anketa yra anoniminė

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kiek turite vaikų? ✪

Kiek turite vaikų iki 3 metu? ✪

Kaip dažnai lankotės sporto klube? ✪

Kuriame sporto klube lankotės/ lankėtės? ✪

Kokiose veiklose dalyvaujat sporto klube? ✪

Ar girdėjote apie bendrą vaiko ir mamos treniruotę? ✪

Ar teko dalyvauti vaiko ir mamos treniruotėje? ✪

Kokie aspektai dalyvaujant vaiko ir mamos treniruotėje Jums turi įtakos? ✪

Visiškai nesutinku NesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Treniruoklių salė, aplinka
Treneris, trenerio kvalifikacija
Muzika
Treniruotės eiga
Kaina
Rūbinė pritaikyta vaikaims
Prieiga su vežimėliu

Kaip dažnai pastebit sporto klubo reklamas? ✪

Įvertinkit reklamos nešiklių daroma įtaką Jums ✪

Visiškai neįtakojaNeįtakojaNeutraliaiĮtakojaVisiškai įtakoja
Reklama Spaudoje (žurnalai, katalogai..)
Transliuojamoji reklama ( televizija, radijas)
Parodos ir mugės
Pašto reklama
Lauko reklama (skydai, vitrinos..)
Reklama internete

Kokiame socialiniame tinkle daugiausiai praleidžiat laiko? ✪

Kas labiausiai reklamoje atkreipia dėmesį? ✪

Visiškai nesutinku NesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Spalva
Garsas, melodija
Aplinka
Pagrindiniai veikėjai
Tūrinys
Tekstas

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų statusas? ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Jūsų mėnesinės pajamos? ✪