Prekės ženklo ''MB Gamtaurus'' elektroninio marketingo tobulinimas

Gerbiamas, respondente,


Esu Auksė Špejeraitė, Vilniaus verslo kolegijos verslo vadybos ir marketingo trečio kurso studentė. Šiuo metu atlieku profesinio bakalauro baigiamąjį darbą, kurio tikslas – ištirti moterų ir vyrų požiūrį į Prekės ženklo MB GAMTAURUS elektroninio marketingo tobulinimą. Kviečiu dalyvauti anoniminėje ir konfidencialioje apklausoje. Jūsų atsakymai bus naudojami tik tyrimo tikslams.


Apklausa užtruks vos kelias minutes, o Jūsų pateikta informacija leis geriau suprasti, kaip tobulinti Prekės ženklo MB GAMTAURUS elektroninį marketingą, kad jis atitiktų tiek moterų, tiek vyrų poreikius.

Dėkoju už Jūsų laiką ir pagalbą!


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius

Jūsų lytis

Jūsų išsilavinimas

Jūsų gyvenamoji vieta

Ar elektroninė reklama Jums atrodo veiksminga priemonė?

Kuriose platformose dažniausiai stebite reklamas? (Galimi keli variantų atsakymai)

Ar dažnai pasiduodate internetinei reklamai ir kažką nusiperkate?

Ar Jums daro didelę įtaką nuomonės formuotojai jūsų prekės įsigijimui?

Kaip dažnai perkate arbatą ir maisto papildus sveikatai?

Ar esate girdėje apie ,,GraSole,, prekinį ženklą?

Kaip pirmą kartą sužinojote apie prekės ženklą ‘‘GraSole‘‘?

Kaip dažnai perkate prekės ženklo ‘‘GraSole‘‘ produktus?

Kur įprastai perkate prekės ženklo ‘‘GraSole‘‘ produktus?

Kaip dažnai gaunate prekės ženklo ‘‘ GraSole‘‘ el. laiškus?

Ką paprastai darote su prekės ženklo ‘’GraSole’’ el. laiškais?

Ką norėtumėte matyti mažiau prekės ženklo ‘’GraSole’’el. laiškuose?

Ką galėtumėte patarti "Grasole" prekės ženklui, siekiant tobulinti savo elektroninio marketingo strategiją?