Prekės ženklo Kauno RIO - Startas turinio socialinėse medijose valdymo kiekybinis tyrimas

Gerbiamas respondente, šia anketa siekiama išsiaiškinti Kauno RIO Starto komandos socialinių medijų (socialinių tinklų, forumų, blog'ų ir t.t) turinio tobulinimo galimybes. Tyrimo metu gauti duomenys bus panaudojami Kauno kolegijos bakalauro baigiamajame darbe. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs, todėl prašau skirti šiek tiek laiko šiai trumpai apklausai. Anketa yra anoniminė. Ačiū!

1. Ar dažnai naudojatės socialinėmis medijomis?

2. Kokia yra Jūsų pagrindinė veikla naudojantis socialinėmis medijomis?

3. Kurias socialinės medijos priemones Jūs naudojate?

kita

    …Daugiau…

    4. Kiek vidutiniškai valandų per savaitę praleidžiate socialiniuose tinklalapiuose, turinio bendruomenėse (Facebook, Twitter, Youtube, Instagram ir pan.)?

    5. Kuriose socialinėse medijose pateikta informacija apie komandą „Kauno RIO – Startas“ Jums yra priimtiniausia?

    6. Kokie veiksniai labiausiai įtakoja Jūsų pasirinkimą domėtis komanda Kauno RIO - Startas?

    Kita

      …Daugiau…

      7. Ar grafinis skelbiamo turinio įvaizdis (efektai, teksto stilius, pateiktos informacijos dizainas) įtakoja jūsų susidomėjimą sekti komandos naujienas?

      8. Kaip manote, kokie kriterijai svarbiausi formuojant komandos įvaizdį socialinėse medijose?

      9. Kokio tipo komandos „Kauno RIO - Startas“ skelbiamas turinys socialinėse medijose Jums labiausiai patinka?

      10. Kokio komandos „Kauno RIO – Startas“ turinio socialinėse medijose Jums trūksta?

        …Daugiau…

        11. Kokie veiksniai susiję su komandos skelbiamu turiniu socialinėse medijose labiausiai daro įtaką Jūsų susidomėjimui?

        12. Jūsų lytis

        13. Koks Jūsų amžius?

        14. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

        15. Kokios Jūsų pajamos per mėnesį eurais?

        Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą