Prekės ženklo „Karūna“ šokolado konkurencingumo tyrimas

Sveiki, esame Vilniaus kolegijos verslo vadybos, 2 kurso studentai. Mes atliekame apklausą, kurios metu norime ištirti prekės ženklo „Karūna“ konkurencingumą Lietuvos rinkoje. Mums yra labai svarbūs Jūsų atsakymai, nes tik tada galėsime išsiaiškinti prekės ženklo „Karūna“ pasirinkimo priežastingumą. Jūsų atsakymai mums padės rašant rinkodaros tyrimų kursinį darbą: „Prekės ženklo „Karūna“ šokolado pozicionavimas Lietuvos rinkoje“. Apklausa yra anonimiška, todėl prašome atsakyti į klausimus, pasirenkant Jums labiausiai tinkantį atsakymą. Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

1. Iš kur jums žinomas „Karūna“ šokoladas?

2. Kaip vertinate „Karūna“ prekės ženklo įvaizdį? (Arčiau 1 gerai, arčiau 6 blogai)

3. Su kuo Jums asocijuojasi prekės ženklas „ Karūna“?

4. Kaip dažnai vartojate “ Karūna” šokoladą?

5. Kokį “Karūna” šokolado rūšiai teikiate pirmenybę?

6. Jums pakanka “Karūna” šokoladų asortimento?

7. Kaina kuri geriausiai atitiktų „Karūna“ produktus?

8. Kaip vertinate “Karūna” šokolado kainas, lyginant su konkurentais?

9. Kodėl renkatės „Karūna” šokolado gaminius, o ne „Schogetten“, „Princas“, „Kalev“, „Milka“? (1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - vidutiniškai, 4 - gerai, 5 - labai gerai)

10. Kuris šokoladas labiausiai išsiskiria pateiktais aspektais?

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų amžius:

13. Jūsų išsilavinimas:

14. Mėnesio pajamos:

15. Šeimyninė padėtis:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą