Prekės ženklo įvaizdis

Gerb. respondente, esame Kauno Kolegijos pardavimų ir marketingo antro kurso studentės. Rašome projektinį darbą ir parengėme apklausą apie prekės ženklo įvaizdžio svarbą. Apklausos rezultatai bus naudojami tik mokymosi tikslais.

Dėkojame už jūsų laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Apie kokį prekės ženklą pagalvojate kai yra paminimas energijos tiekimas? ✪

2. Kas jums yra svarbiausia pasirenkant energijos tiekimo prekės ženklą? ✪

3. Ar “Kauno energijos” prekės ženklas yra patrauklus? ✪

4. “Kauno energija” yra sovietinis prekės ženklas

5. Ar esate girdėję apie festivalį “Transformacijos”? ✪

6. Jei į ankstesnį klausimą atsakėte "Taip", kaip sužinojote apie festivalį?

7. Ar rinktumėtės karjerą “Kauno energijoje”? ✪

8. Jeigu 7 klausime pasirinkote atsakymą “Ne”, dėl kokių priežasčių nesirinktumėte karjeros “Kauno energijoje”?

9. Kokie prekės ženklo aspektai siejasi su modernia, sėkminga įmone. ✪

10. Kokie “Kauno energija” prekės ženklo bruožai turėtų būti pakeisti, siekiant pagerinti prekės įvaizdį? ✪

Amžius

Lytis

Gyvenamasis būstas