Prekės ženklo įtaka vartotojų lojalumui

 

Gerb. Respondente, ačiū, kad dalyvaujate šioje apklausoje ir maloniai prašau atsakyti į pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs rengiant kursinį darbą tema „Prekės ženklo įvaizdžio įtaka vartotojų lojalumui”. Apklausa yra anoniminė. Jūsų atsakymai bus analizuojami tik apibendrinti ir tik šio tyrimo tikslais. Ačiū už skirtą laiką ir pagalbą! 

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek Jums svarbus prekės ženklas įsigyjant prekes?

Ar atpažįstate šį prekės ženklą?

Ar atpažįstate šį prekės ženklą?

Kaip dažnai perkate “CocaCola” prekiniu ženklu pažymėtas prekes?

Ką jums reiškia įsigyti prekę pažymėtą “CocaCola” prekės ženklu?

Ar pirktumėte “CocaCola” prekės ženklu pažymėtus produktus, net jei šio produkto kaina padidėtų 10%?

Įvertinkite “CocaCola” prekės ženklą pagal suteiktus kriterijus ( 1-visiškai nesutinku , 2 - nesutinku, 3 - nei sutinku, nei nesutinku, 4 - sutinku, 5 - visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
Patikimumas
Kokybė
Priimtina kaina
Patrauklumas
Pasiekiamumas
Žinomumas
Keliamos geros emocijos

Kur dažniausiai matote šį prekės ženklą?

Kaip suvokiate prekės ženklo naudą vartotojui perkant “CocaCola”? (Galimi 2 atsakymo variantai).

Kas paskatintų dažniau pirkti “CocaCola” produktus

Kiek Jums svarbi kaina perkant “CocaCola”?

Kas daro didžiausią įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti “CocaCola”? (Galimi 3 atsakymo variantai).

Kaip manote, ar esate lojalus “CocaCola" prekės ženklo vartotojas?

Ar atkreipiate dėmesį pamatę reklamą su “CocaCola” prekės ženklu?

Ar įsigytumėte produktą pažymėtu prekės ženklu “CocaCola”, net jei jo kaina būtų aukštesnė palyginus su panašių produktų kainomis?

Kuriai pirkėjų grupei save priskirtumėte?

Jūsų socialinė padėtis

Lytis

Jūsų amžius