Prekės ženklo įtaka pirkimui

Šiame tyrime nagrinėjamas prekės ženklo vaidmuo darant įtaką vartotojų pirkimo sprendimams. Siekiu išsiaiškinti, kaip tokie veiksniai kaip prekės ženklo reputacija, reklama, pakuotės dizainas ir įžymybių nuomonė daro įtaką jūsų, kaip vartotojų, pasirinkimams. Dalyvaudami šioje apklausoje galite prisidėti prie mano supratimo apie prekės ženklo įtaką rinkoje ir jo poveikį vartotojų elgsenai. Jūsų indėlis yra vertingas ir labai vertinamas. Dėkoju, kad skyrėte laiko pasidalyti savo įžvalgomis su manimi!

Prekės ženklo įtaka pirkimui
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Kokia yra jūsų amžiaus grupė?

Kokio tipo vietovėje šiuo metu gyvenate?

Kiek prekinis ženklas įtakoja jūsų sprendimą pirkti produktą?

Per apsipirkimus, kokie iš šių veiksnių jums yra svarbiausi?

Ar kada nors dėl prekinio ženklo pirkote produktą?

Kiek svarbi yra prekinio ženklo reputacija jums renkantis jų produktą?

Su kuo iš šių siejate stiprų prekinį ženklą?

Renkantis produktą, kiek jūs išankstinio tyrimo atliekate apie prekinio ženklo reputaciją?

Ar kada nors pereinate iš vieno prekinio ženklo į kitą dėl neigiamos patirties su ankstesniu prekinio ženklu?

Kiek prekės reklama įtakoja jūsų sprendimą pirkti jų produktus?

Ar kada nors išbandėte naują produktą tik dėl prekinės reklamos?

Kiek manote, kad prekės įpakavimas įtakoja jūsų sprendimą pirkti produktą?

Ar kada nors pirkote produktą tik dėl jo įpakavimo dizaino?

Kokie iš šių veiksnių jums padidintų norą pirkti produktą iš naujo ar nežinomo prekinio ženklo?

Kita (nurodykite, jei yra)