Prekės ženklo ekonominė vertė

Anketos rezultatai bus naudojami VGTU Verslo vadybos bakalauro studijų baigiamajame darbe. Niekur kitur duomenys nebus platinami.Labai aciū visiems užpildžiusiems!!!

ĮMONĖS PAVADINIMAS

  1. UAB "AAA WRISLIT"
  2. AB "Kraft Foods Lietuva"
  3. UAB "M-1"
  4. UAB ''Rūta''
  5. AB SNAIGE
  6. UAB Plunges kooperatine prekyba(Viciunu grupe)
  7. Lietuvos Telekomas
  8. UAB ENAX

VEIKLOS POBŪDIS

  1. Kelioniu organizatorius
  2. maisto produktu gamyba ir prekyba
  3. Radijo programų transliavimas
  4. GAMYBA
  5. shaldytuvu gamyba/pardavimas
  6. Produktu is zuvies ir surimio gamyba ir prekyba
  7. Telekomunikacijos
  8. Prekyba kėlimo technika

Kiek darbuotojų dirba Jūsų įmonėje?

Kokia firmos metinė apyvarta?

Kaip manote, ar įmonėms tikslinga atlikti finansinių rodiklių analizę?

Keliais prekės ženklais disponuoja Jūsų įmonė?

Kiek laiko įmonė disponuoja prekės(-ių) ženklu(-ais)?

Įmonė yra investavusi į prekės ženklą(-us):

Turimas(-i) prekės ženklas(-ai):

Ar įmonės strategijoje yra numatytos prekės ženklo kūrimo ir/arba stiprinimo priemonės?

Prekės ženklo kūrimo, rėmimo priemones įmonė vertina kaip:

Ar įmonė finansinėje atskaitomybėje atspindi prekės ženklą (-us) kaip nematerialų turtą?

Jūsų nuomone, prekės ženklas yra svarbus įmonės turtas?

Ar įmonė skaičiuoja savo prekės ženklo(-ų) vertę?

Jeigu taip, tai kokius metodus naudojate:

Kokiais tikslais įmonė matuoja prekės ženklo(-ų) vertę:

Kiek įmonė sutiktų pigiau parduoti savo produktą, nepažymėtą jos prekės ženklu?

Ar manote, jog prekės ženklas(-ai) didina Jūsų įmonės vertę?

Jeigu atsakėte taip, tai kiek procentų ją vertinate?

  1. 30%
  2. 20 - 30
  3. 50%
  4. nesam paskaichiave
  5. 15%

Ar dalyvaujate konkurse "Baltijos Metų prekės ženklas' 2005" ir kodėl?

  1. Ne
  2. Taip, tai veina priemoniu prekes zenklo vertes didinimui.
  3. Ne. Prekės ženklo vertei dalyvavimas įtakos neturi. Be to, neaiškus BMPŽ '2005 ženklų vertinimas lyginant vieną su kitu, nes objektyvių kriterijų nėra...
  4. NE
  5. ne, nes daugiau demesio skiriame produktui, nei zhenklui
  6. taip, tai budas gauti papildmos informacijos apie PZ jo vystymosi tendecijas (is tyrimu ir ekspertu Nuomoniu)
  7. Ne
  8. Ne.
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą