Prekės ženklo didinimas rinkodaros priemonėmis

Sveiki!


Aš esu Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį bakalauro darbą apie prekės žinomumo didinimą.


Kviečiu sudalyvauti apklausoje, kurioje užtruksite vos kelias minutes. Šioje apklausoje siekiu suprasti vartotojų poreikius bei pasirinkimus, rinkodaros ir produkto atžvilgiu.


Anketa yra anonimiška. Tyrimo dalyviams garantuojamas visiškas konfidencialumas - nebus prašoma pateikti asmeninių duomenų iš kurių būtų galima spręsti Jūsų tapatybę. Atsakymai bus naudojami tik apibendrinti kartu su kitų respondentų atsakymais studijų tikslams.


Dėkoju už Jūsų laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius ✪

Jūsų lytis ✪

Jūsų socialinė padėtis ✪

Kokie veiksniai, perkant naujus produktus, daro didžiausią įtaką jūsų sprendimui? ✪

Kokio tipo reklaminiams pranešimams esate labiausiai linkęs reaguoti? ✪

Kokie yra jūsų pagrindiniai informacijos šaltiniai, kai sužinote apie naujus produktus? ✪

Kiek internetinės apžvalgos ar socialinė žiniasklaida daro įtaką jūsų pirkimo sprendimams? ✪

Labai daro įtakąNei taip nei neVisiškai nedaro įtakos
Internetinės apžvalgos
Socialinė žiniasklaida

Kriterijų svarba renkantis produktą ✪

Labai svarbuNei svarbu nei nesvarbuVisiškai nesvarbu
Etiškos praktikos svarba įmonėje
Klientų atsiliepimai ir jų rekomendacijos
Socialinių medijų tendencijos

Kokias savybes vertinate nuolat naudojamuose produktuose? ✪

Kokių svarbiausių savybių ieškote dažnai perkamuose produktuose? ✪

Kas paskatina jus išbandyti naują produktą arba pakeisti reguliariai naudojamą produktą? ✪

Kas jus labiausiai nuvilia perkant naujus, bet nepasiteisinusius produktus? ✪

Klientų lojalumas ✪

Labai dažnaiNei dažnai nei retaiLabai retai
Kaip dažnai naudojatės tais pačiais produktais?
Kaip dažnai tyrinėjate naujus produktus rinkoje?

Kokie veiksniai daro didžiausią įtaką jūsų galutiniam sprendimui, kai susiduriate su keliomis produktų pasirinkimo galimybėmis? ✪