Prekės ženklo asmenybės poveikis vartotojų lojalumui. SAMSUNG ir APPLE atvejis

Mielas tyrimo dalyvi,

Kviečiame Jus sudalyvauti Kauno technologijos universiteto studentės atliekamoje apklausoje, kurios tikslas yra nustatyti, kokios sąsajos tarp prekės ženklo asmenybės dimensijų ir vartotojų lojalumo dimensijų Samsung bei Apple prekės ženklų atveju. Tyrimas atliekamas moksliniais tikslais, rengiant magistro baigiamąjį darbą. Tyrimo duomenys anoniminiai.

   Ačiū už Jūsų nuoširdžius atsakymus.

     

     

     

     

     

     

Kiek šios savybės Jums asocijuojasi su SAMSUNG prekės ženklu?

Kiek šios savybės Jums asocijuojasi su SAMSUNG prekės ženklu?

Kiek šie teiginiai tinka apibūdinant Jūsų asmeninį santykį su SAMSUNG prekės ženklu?

Kiek šios savybės Jums asocijuojasi su APPLE prekės ženklu?

Kiek šios savybės Jums asocijuojasi su APPLE prekės ženklu?

Kiek šie teiginiai tinka apibūdinant Jūsų asmeninį santykį su APPLE prekės ženklu?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų mėnesio pajamos:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą