Prekės ženklas kaip konkurencinis pranašumas

Verslo administravimo specialybės III kurso studentai atlieka tyrimą tema " Prekės ženklas kaip konkurencinis pranašumas". Tyrimo tikslas sužinoti respondentų nuomones apie televizorių prekės ženklus ir kokią įtaka turi prekės ženklas perkant televizorių. Anketa yra anoniminė. Rezultatai bus panaudoti rašto darbui šia tema parašyti. Iš anksto dėkojame už atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų išsilavinimas

Jūsų pajamos per mėnesį?

Kokiais svarbiausiais kriterijais vadovaujatės renkantis televizorių?

Pažymėkite 3 Jums svarbiausius variantus

Ar reklama daro įtaką renkantis televizorių?

Kokio prekės ženklo televizorių apibūdintumėte kaip kokybiškiausią?

Kokio prekės ženklo televizorių apibūdintumėte kaip ekonomiškiausią?

Kokio prekės ženklo televizorių apibūdintumėte kaip brangiausią?

Kokio prekės ženklo televizorių apibūdintumėte kaip labiausiai atitinkantį kainos ir kokybės santykį?

Kokio prekės ženklo televizorių apibūdintumėte kaip populiariausią?

Koks televizorius yra Jūsų namuose?

Jei turite kelis pažymėkite kurį naudojate dažniausiai

Ar esate patenkintas savo turimu televizoriumi?

Jei nesate patenkinti savo turimu televizoriumi į kokį prekės ženklo televizorių norėtumėte jį pakeisti?