Prekės ženklai socialiniuose tinklapiuose

            Gerbiamas  respondente, prašau skirti kelias minutes ir atsakyti į šios anketos klausimus, skirtus įvertinti socialinės žiniasklaidos priemones vartotojų lojalumui skatinti. Socialinė žiniasklaida tai plati sąvoka apibrėžianti priemones, kurias naudojame komunikuoti su kitais žmonėmis, šių priemonių dėka galime burtis į bendruomenes (Facebook, Myspace, Twitter), palaikyti ryšį su žmonėmis visame pasaulyje (Gmail, Yahoo, Skype), dalintis vaizdo įrašais (Youtube, Vimeo), skaityti įvairius tinklaraščius (Blogs)  Gauti duomenys bus panaudoti Kauno technologijos universiteto, Panevėžio instituto Vadybos ir administravimo fakulteto bakalauro studijų studento baigiamojo baigiamojam darbui. 
Ši apklausa yra anoniminė, todėl nei vardo, nei pavardės nurodyti nereikia. . Jeigu nei vienos iš socialinės žiniasklaidos priemonių nenaudojate, noriu padėkoti už sugaištą laiką ir palinkėti geros dienos.

Prekės ženklai socialiniuose tinklapiuose

Koks jūsų amžius?

Kitas variantas

  1. 52
  2. 55
  3. 50

Kokia jūsų lytis?

Kaip dažnai lankotės paminėto pobūdžio tinklalapiuose?

Pažymėkite kuriuose iš išvardintų tinklalapių grupių paprastai pastebite informaciją apie prekes ar paslaugas? Nepažymėjus nieko, prašau praleisti 5 klausimą.

Kaip vertinate šiose tinklalapių grupėse pamatę informaciją apie prekes (paslaugas)?

Ar tenka apsilankyti organizacijų profiliuose/tinklalapiuose? Kaip dažnai juose apsilankote? Jei netenka, prašau šį ir sekantį klausimus praleisti.

Įvertinkite balais kiek svarbios jums yra žemiau pateiktos savybės, lankantis organizacijų profiliuose ir tinklapiuose? (1-visiškai nesvarbu; 2-Nesvarbu; 3-nei svarbu nei nesvarbu;4-Svarbu;5-labai svarbu.)

Ar teigiami kitų atsiliepimai (forumuose, soc. tinkluose, tinklaraščiause ir kt.) jus paskatintų susidomėti preke (paslauga)?

Ar esate palikęs atsiliepimą apie prekės (paslaugos) kokybę internete? (Jei atsakysite neigiamai, prašau praleisti 10 klausimą)

Kokiame tinklalapyje paprastai paliekate ar esate palikęs atsiliepimą ? (Galimi keli variantai)

Kokia tikimybė, kad įsigijus prekę (paslaugą) kuri viršijo jūsų lūkesčius, sekantį kartą rinksitės tą patį tiekėją? (0 - tikimybės nėra; 1 - maža tikimybė; 2 - vidutinė tikimybė; 3 - tikimybė didelė)

Dėkoju už atsakymus!

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą