Prekės įpakavimo svarba

Gerb. Respondente, Šiuo metu KTU Panevėžio institute,yra atliekamas tyrimas. Šios anketos pagrindinis tikslas - nustatyti ar didelę svarbą gaminiui teikia įpakavimas. Anketa yra anoniminė. Tikimės, kad nuoširdūs ir sąžiningi anketos atsakymai padės gauti teisingus tyrimo.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kas lemia Jūsų apsisprendimą pirkti pomidorų padažą?

2. Kokiame įpakavime mieliau renkatės pomidorų padažą?

3. Ar Jus tenkina informacijos pateikimo būdas ant pomidorų padažo įpakavimo?

TaipNe
Įžiūrimumas (raidžių dydis)
Įskaitomumas (raidžių šriftas)
Informacijos išsamumas
Informacijos suprantamumas

4. Ar pirkdami pomidorų padažą kreipiate dėmesį į jos pakuotės dizainą?

5. Ar Jūsų pasirinkimą pirkti pomidorų padažą nuliame spalvinga, graži pakuotė?

6. Kaip manote, ar prekės įpakavimo pagalba galima parduoti gaminį netinkamą vartojimui? (supakuoti du pomidorų padažai vienoje pakuotėje, ir vienas iš jų su pasibaigusiu galiojimu terminu)

7. Jei įpakavime supakuoti du gaminiai ar atkreipiate dėmesį į jų galiojimo laiką?

8. Jūsų lytis:

9. Jūsų amžius:

10. Jūsų socialinė padėtis:

11. Jūsų pajamos vienam asmeniui:

12. Jūsų išsilavinimas: