Pramogos komunikacija lankytinose vietose

Gerb. Respondente,

Esu Monika Bartasevičiūtė, VILNIUS TECH universiteto IV kurso pramogų industrijų studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas - įvertinti suteikiamų edukacinių pramogų kokybę lankytojų požiūrių ir naudojamų kanalų veiksmingumą, skirtus pasiekti tikslinę auditoriją.

Klausimyne nėra teisingų ar klaidingų atsakymų. Apklausos metu gauti duomenys išliks konfidencialūs ir bus panaudojami baigiamojo darbo tikslais.

Atsakymai nebus viešinami

Ačiū už Jūsų skirtą laiką. 

 

 

 

Kokia Jūsų amžiaus grupė?

Jūs esate?

Jūsų gyvenama vieta?

Kokiuose socialiniuose tinkluose praleidžiate daugiausiai laiko?

Pagal kokius kriterijus renkates dalyvauti įvairaus pobūdžio renginiuose?

Norint gauti informacijos apie pramoginį renginį, informacijos ieškau?

Esu įsigijęs daiktą/paslaugą, kai išgirdau nuomonės formuotojo rekomendaciją. Tai buvo?

Kuri informacija labiau patraukia dėmesį?

Kiek kartų per metus lankotes išvardintose pramoginėse vietose?

Ar teko lankytis Lukiškių kalėjime laisvalaikio užimtumo tikslai?

Kaip vertinate bendrą įspūdį apsilankius Lukiškių kalėjime laisvalaiko užimtumo tikslais?

Kokiais tikslais lankėtės Lukiškių kalėjime?

Ar Lukiškių kalėjimas teikia pakankamai edukacinių pramogų lankytojams?

Jeigu teko lankytis Lukiškių kalėjime dėl edukacinių pramogų (pasivaikčiojimas su gidu, įvairūs pristatymai, paskaitos..), kas pasiteisino?

Lukiškių kalėjimas tikslingai išnaudoja socialinės medijos kanalus, norint pasiekti visuomenę?

Koks Lukiškių kalėjimo kanalas yra informatyviausias, norint gauti detalesnę informaciją?

Ar Lukiškių kalėjimo vizualinė reklama patraukia dėmesį?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą