Pramoginio renginio įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais
Gerb. respondente,
Esu Guoda Andriuškevičiūtė - Vytauto Didžiojo universiteto Reklamos vadybos magistro studijų programos studentė. Šiuo metu rašau magistro baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio rezultatais remiantis bus kuriamas modelis, skirtas pramoginių renginių įvaizdžio formavimui reklamos sprendimais.
Tyrėjai ir tyrimo tikslas.
Tyrimą vykdo Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos mokslų fakulteto, reklamos vadybos studentė Guoda Andriuškevičiūtė. Tyrimo tikslas - atlikus empirinį tyrimą keturių festivalių ,, Granatos live”, ,,Karklė”, ,,Amber Burn” ir Aitvarų festivalio Zapyškyje atvejų atžvilgiu penkerių metų (2017-2022) laiko aprėptyje, pateikti išvadas ir įžvalgas, skirtas pramoginių renginių įvaizdžio formavimui reklamos sprendimais.
Tyrimo procedūra.
Tyrime kviečiami dalyvauti visi suinteresuoti asmenys, nepriklausomai nuo amžiaus, išsilavinimo ar kitų konkrečių ypatybių. Dalyvavimas tyrime truks iki 10 min.
Konfidencialumas.
Šis klausimynas yra anoniminis, tyrimo tikslais jokia asmens tapatybę atskleidžianti informacija nebus renkama. Konkretūs tyrimo dalyvio atsakymai nebus viešinami. Tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami moksliniais tikslais ir viešinami tik apibendrinti rengiant baigiamąjį darbą,mokslines publikacijas, mokslinius pranešimus konferencijose ir kituose leidiniuose.
Kviečiu dalyvauti tyrime, nes Jūsų nuomonė yra labai svarbi. :)