Pradinių klasių pedagogo profesinė etika ir jos įtaka veiklai

Šios apklausos tikslas – išsiaiškinti tėvų nuomonę apie pedagogo profesinę etiką ir jos įtaką veiklai.

Tyrimą atlieka ŠU Edukologijos fakulteto IV kurso studentės. Atsakymus žymėkite apibraukdami Jūsų nuomone atitinkantį atsakymo variantą, įrašydami savo nuomonę tam skirtoje vietoje neradus sau tinkamo atsakymo arba pažymėdami „x“ Jūsų nuomonę atitinkančioje lentelės grafoje. Anketa anoniminė.

Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Klasė, kurioje mokosi Jūsų vaikas:

Jūsų išsilavinimas:

Mokyklos tipas:

1. Koks turėtų būti pedagogas šiuolaikinėje visuomenėje?

2. Jūsų nuomone, kurie pedagogo bruožai yra svarbiausi jo ugdomojoje veikloje?

3. Kaip manote, ar profesinei etikai ir jos veiklai yra svarbus mokytojo pašaukimas?

4. Kaip manote, kokiais būdais pedagogas turi tobulėti, save realizuoti?

5. Kaip vertintumėt pradinių klasių mokytojų darbą (įvertinkite penkių balų skale: 1 - reiškia labai blogai 2 -blogai; 3 - patenkinamai; 4 - gerai; 5- labai gerai)

12345
geranoriškai padeda pamokoje
sugeba sudominti dėstomu dalyku
yra draugiški
aiškiai dėsto medžiaga
moka bendrauti su moksleiviais

6. Pateikiamos pedagogų darbo etikos normos. Ar surinkate su šiais teiginiais?

sutinkuiš dalies sutinkunesutinku
Mokytojas privalo nešiurkščiai, neįžeidžiančiai, bet reikliai reikšti kategorišką nepakantumą mokinių nesąžiningumui, elgesio taisyklių pažeidimo faktams
Mokinio žinių bei įgūdžių vertinimas turi būti teisingas, sąžiningas, suderintas su mokomojo dalyko tikslais ir vertinimo kriterijais
Tiesioginių ar netiesioginių dovanų, paslaugų, tiesiogiai nesusijusių su ugdymo procesu, reikalavimas arba priėmimas iš mokinių tėvų, vertinamas kaip neetiškas poelgis
Neleistinas nekorektiškas tendencingas kolegos darbo kritikavimas ir sąmoningas menkininmas dėl asmeninės antipatijos, konkurencijos, politinių ar kitokių su vertinamo
mokslinio ar metodinio darbo profesionalumu nesusijusių motyvų
Neleistina primygtinai reikalauti asmeninio pobūdžio informacijos iš mokinių diskusijų metu, juo labiau sieti tokio pobūdžio informacijos pateikimą su žinių įvertinimu
Pasitikėjimo atmosferai kenkia konfidencialios informacijos paskleidimas tretiesiems asmenims, aptarinėjimas su kitais darbuotojais nesant specialaus pagrindo (teisinio pagrindo, naudos mokiniui arba numatomos žalos kitiems)
Neleistina naudoti asmeninio pobūdžio informaciją apie mokinį be jo tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimo