Pradedančiojo mokytojo kaip specialisto adaptacija mokykloje

Gerbiami mokytojai, ši anketa skirta Jums. Anketa sudaryta Panevėžio kolegijos Rokiškio filialo anlų-vokiečių kalbų pedagogikos III kurso studentės Deimantės Stasiulionienės kursinio darbo tyrimui. Tyrimo tikslas - sužinoti, kaip neseniai studijas baigusiems mokytojams sekasi adaptuotis mokykloje. Parašau atsakyti sąžiningai, vienam asmeniui vieną kartą. Ačiū ūž bendradarbiavimą.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžius:

2. Kiek laiko dirbate mokytoju?

3. Kodėl pasirinkote mokytojo profesiją? Galite pažymėti kelis variantus.

4. Ar sunkiai radote darbą pagal specialybę baigę pedagogikos studijas?

5. Apibūdinkite santykius su mokyklos, kurioje dirbate, vadovybe (galite pažymėti kelis variantus):

6. Apibūdinkite santykius su kitais mokytojais:

7. Apibūdinkite santykius su mokinių tėvais (galite pažymėti kelis variantus):

8. Apibūdinkite santykius su mokiniais (galite pažymėti kelis variantus):

. Kaip vertinate save pedagoginės adaptacijos laikotarpiu?

10. Kokios dažniausiai kilo problemos? Galite pažymėti kelis variantus.

11. Kas Jums labiausiai padėjo išspręsti kilusias problemas?

12. Ar buvo paskirtas asmuo, turėjęs prižiūrėti Jūsų darbo kokybę ir padėti kilus problemoms?

13. Remdamiesi savo patirtimi nurodykite profesines savybes, gebėjimus, reikalingus sėkmingai pradedančiojo mokytojo adaptacijai mokykloje. Galite pažymėti kelis variantus.

14. Remdamiesi savo patirtimi nurodykite asmenines savybes, reikalingas sėkmingai pradedančiojo mokytojo adaptacijai mokykloje. Galite pažymėti kelis variantus.

15. Kas trukdė Jūsų sėkmingai adaptacijai? Galite pažymėti kelis variantus.

16. Kaip vertinate savo adaptaciją mokykloje?

17 ir 18 Klausimai skirti mokytojams, dirbantiems mokytojo darbą 5 ir daugiau metų ir kuriems teko dirbti su neseniai studijas baigusiais mokytojais. 17. Įvertinkite pradedančiųjų mokytojų profesinį pasirengimą (galite pažymėti kelis variantus):

18. Koks Jūsų požiūris į pradedančiuosius mokytojus kaip specialistus?