Politinių informacinių technologijų vaidmuo politinių partijų įvaizdžio konstravime

Jūsų nuomone, kokį vaidmenį politinėje programoje turi reklamą?Jos pagrindinės funkcijos?

  1. VarnaRugs?jis 3, 2011 19:52</a>Labai nbtneuiso lunos komentaras.Gal mokytojai gal?tu k?rybiskiau dirbti uzuot nuolat kalb?je. Mokykloje dirbu 20 metu ir, patik?kit, jokia valdzia man neuzdraud? dirbti k?rybiskai.
  2. I coannt tell a lie, that really helped.
  3. tai svarbus aspektas, be reklamos - nesuformuosi teigiamo ivaizdzio, partijos tylejimu pasinaudotu kios partijos ir prisidetu "pliusu" sau ir nepraleistu progos paakinti atkreipti visuomenes demesi i konkurencines partijos "minusus"
  4. turetu keisti zmogaus elgesi ir sukurti pagrinda zmogaus sprendimui pries rinkimine urna
  5. Didelį, be abejo. Ji turi būti orientuota į vidutinį pilietį, sugebantį suvokti tai, kas norima pasakyti paveikslo pagalba
  6. Reklamos vaidmuo svarbus. Ji padeda didinti politinės partijos ir atskirų politikų žinomumą.
  7. Reklama ypac svarbi, jos deka apie partija nuolat primenama, o tai svarbu. Pagrindines funkcijos cia ir yra nuolat priminti apie partija,sudaryti gera ispudi apie ja.
  8. Beveik visų Lietuvos partijų progranos yra reklaminiai projektai, skirti ne partijos nariams ir vadovams, bet rinkėjams.
  9. informuoti apie pagrindines žinutes, perteikti simbolius, susitei lyderio veidą su partijos pavadinimu ir numeriu
  10. taip. ivaizdzio formavimas, populiarinimas
  11. Reklama turi reikšmę, bet ne pagrindinę Reklasma privalo subtiliau atskleisti esmę, negali būti klaudinanti
  12. svarbų vaidmenį, kadangi tai yra politinės partijos pristatymo galimybė per programinius principus. Nuo jos originalumo iš dalies priklauso rinkimų rezultatai. Reklamos funkcijos: pristyti politinę partiją, jos idėjas, rinkiminę programą, pabrėžti jos skirtinumą nuo kitų partijų, originalumą, išryšinti stipriasias puses, lyderius, sukurti partijos sekmes viziją
  13. reklama politinėje programoje gali paveikti tik ne brandų pilietį, kuris neturi suformuotų savo pažiūrų arba jas dar tik formuoja. paprastai reklama neįsiūlo mėsos vegetarui. jos pagrindinės funkcijos vienaip ar kitaip savo pusėn patraukti tą rinkėją, kuris yra arba apolitiškas, arba linkstantis ne į vieną politinę partiją.
  14. Reklama pritraukia žmones, kuo daugiau partija save reklamuoja, tuo labiau gali įtakoti žmones, kurie neturi tvirto apsisprendimo.
  15. labai didele
  16. labai dideli
  17. svarbų, informuoti visuomenę ir sudaryti jai galimybę rinktis
  18. labai dideli
  19. Reklama turi didelę įtaką, bet ji turi būti sukonsentruota ne į partiją ar jos programą, o į lyderį
  20. manau, kad nepagrindini.