Politinės reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimas tarp jaunų žmonių

Sveiki, esame viešosios komunikacijos III kurso studentės ir atliekame apklausą, susijusią su politinės reklamos socialiniuose tinkluose poveikio vertinimu tarp jaunų žmonių. Mūsų tikslas - išanalizuoti, ar 2019 metų mero rinikimų reklamos socialiniuose tinkluose pritraukia daugiau jaunimo balsuoti. Prašome Jūsų sudalyvauti apklausoje ir atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Apklausos duomenys liks anonimiški, visi tyrimo duomenys bus pateikti tik apibendrinta statistika. 

Šios anketos rezultatai nebus viešai publikuojami.

Dėkui. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar Jūs esate Vdu studentas/studentė?

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Kokiais socialiniais tinklais naudojatės dažniausiai:

Ar domitės politinėmis naujienomis socialiniuose tinkluose?

Iš kur sužinojote apie 2019 metais rengiamus mero rinkimus (įrašykite savo atsakymą):

Kaip dažnai matėte 2019 metų merų rinkimų politines reklamas socialiniuose tinkluose:

Kokio pobūdžio politines reklamas socialiniuose tinkluose pastebėdavote:

Ar kadidatų reklamos socialiniuose tinkluose paskatino Jus eiti balsuoti 2019 metų merų rinkimuose?

Ar kandidatų reklamos socialiniuose tinkluose pakeitė Jūsų prieš tai turimą nuomonę apie juos?

Ar kandidatų reklamos socialiniuose tinkluose padarė įtakos Jūsų apsisprendimui rinkimu metu:

Kaip manote ar politinės reklamos socialiniuose tinkluose buvo veiksmingos kandidatų atžvilgiu (įrašykite atsakymą žemiau):

Jeigu į praėjusį klausimą atsakėte taip, kokio pobūdžio reklamas išskirtumėte sėkmingiausiomis?