PLAČIOJO įsivertinimo klausimynas MOKYTOJAMS Molėtai

Mielas Mokytojau,

šiame klausimyne pateikti teiginiai apie Jus ir Jūsų mokyklą. Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną teiginį ir nurodyti, ar jis, Jūsų manymu, atitinka tiesą, ar ne. Atsakydamas(-a), prisiminkite ir vertinkite tik 2022 m. patirtį šioje mokykloje. Čia svarbi Jūsų asmeninė nuomonė, todėl negali būti nei „teisingų“, nei „klaidingų“ atsakymų. Visuomet pasirinkite tą atsakymą, kuris, Jūsų manymu, yra tinkamiausias, ir pažymėkite langelį  (pavyzdžiui, „Su teiginiu, ko gero, sutinku“).

Jeigu Jūs dėl tam tikrų priežasčių negalite įvertinti teiginio, galite pažymėti atsakymą „Negaliu atsakyti“. Tačiau šį atsakymą pasirinkite tik tada, kai tikrai netinka nė vienas iš kitų pasiūlytų variantų.

Anketa yra anoniminė, tai reiškia, kad nereikia rašyti nei savo vardo, nei pavardės. Garantuojame Jūsų atsakymų slaptumą. Jūsų nuomonė mums labai svarbi!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūs esate įgijęs kvalifikacinę kategoriją (galimas tik vienas atsakymas):

Jūs savo dalyvavimą mokyklos gyvenime apibūdintumėte vienu iš šių teiginių (galimas tik vienas

Pasiekimų ir pažangos sritis

Visiškai nesutinkuKo gero, nesutinkuKo gero, sutinkuVisiškai sutinkuNegaliu atsakyti
1. Su mokiniais ir jų tėvais aptariame, ko vaikai mokysis ir kokių rezultatų tikimasi.
2. Aš savo mokinius / ugdytinius supažindinu su vertinimo kriterijais.
3. Mokinių / ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimą tobulinu remdamasis(-si) savo patirtimi.
4. Mokinių / ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimą tobulinu remdamasis(-si) kolegų patirtimi.
5. Aš stengiuosi, kad ugdytinis save realizuotų.
6. Ugdytiniui, baigusiam neformaliojo vaikų švietimo programą, išduodamas pažymėjimas, kuriame nurodomos jo įgytos kompetencijos.
7. Aš skatinu savo mokinius / ugdytinius siekti aukštesnių mokymosi / ugdymosi tikslų.
8. Aš skatinu savo mokinius / ugdytinius tobulinti gebėjimus.
9. Aš skatinu savo mokinius / ugdytinius tobulinti / gerinti jau pasiektus rezultatus.
10. Aš akcentuoju mokiniams / ugdytiniams jų padarytą pažangą.
11. Aš paskatinu mokinius / ugdytinius mokytis, kai įvardiju jų padarytą pažangą.
12. Mokykloje skatiname mokinius / ugdytinius už jų pastangas ir pasiekimus.
13. Aš mokinių / ugdytinių ugdymo tobulinimą planuoju ir įgyvendinu remdamasis(-si) savo stebėjimu.
14. Aš ugdytinių tobulinimą planuoju ir įgyvendinu remdamasis(-si) mokinių refleksijomis.
15. Aš ugdytinių ugdymo tobulinimą planuoju ir įgyvendinu remdamasis(-si) tėvų atsiliepimais.
16. Apie mokinių / ugdytinių pažangą, pasiekimus, remdamasis(-si) įrodymais, aš nuolat informuoju jų tėvus / globėjus / rūpintojus.

Ugdymo organizavimo sritis

Visiškai nesutinkuKo gero, nesutinkuKo gero, sutinkuVisiškai sutinkuNegaliu atsakyti
1. Aš keliu aukštus reikalavimus sau ir siekiu kuo geriau atlikti savo darbą.
2. Aš nuolat tobulinu savo profesinį meistriškumą.
3. Sprendimai dėl veiklos tobulinimo grindžiami mokyklos (ar centro, veiklos) įsivertinimo rezultatais ir bendromis diskusijomis (aptarimais).
4. Kiekvienas mūsų mokyklos / centro / veiklos ugdytinis gali įveikti iššūkius.
5. Mūsų mokykloje / centre taikoma aiški ir lanksti paslaugų kainodara.
6. Aš prisidedu viešinant informaciją apie mokyklos / centro veiklą, paslaugas ir naujoves.
7. Planuodamas veiklą aš keliu uždavinius, kurie aiškiai nusako, ko mokiniai turi išmokti.
8. Formuluodamas(-a) veiklos uždavinius aš atsižvelgiu į ugdytinių patirtį, jų gebėjimus, galimybes ir mokyklos / centro veiklos kontekstą.
9. Veiklose taikau įvairius metodus, būdus, priemones, kad būtų patraukliau ir įvairiapusiškiau mokytis.
10. Mūsų mokykloje / centre aiški mokytojų pavadavimo tvarka.
11. Mokykloje / centre nuolat skatinamas mokytojų / trenerių / vadovų profesinis tobulėjimas.
12. Mums sudaromos sąlygos tobulinti kvalifikaciją.
13. Mes mokomės drauge ir vieni iš kitų.
14. Aš įtraukiu mokinius / ugdytinius ir jų tėvus / globėjus / rūpintojus planuojant veiklas.
15. Mano kolegos įtraukia mokinius / ugdytinius ir jų tėvus / globėjus / rūpintojus planuojant veiklas.
16. Aš ir mano kolegos bendradarbiaujame su įvairiais partneriais.
17. Aš ir mano kolegos teikiame siūlymus dėl edukacinių aplinkų, ugdymo priemonių.
18. Priimant sprendimus mokykloje / centre atsižvelgiama į nuomonių įvairovę, palaikoma diskusija.
19. Aš teikiu ugdytiniams savo pastebėjimus dėl jų pasiekimų gerinimo.
20. Mokykla / centras gali pasiūlyti veiklų įvairių poreikių ir gebėjimų vaikams.
21. Ugdymo procesą organizuoju atsižvelgdamas į ugdytinių poreikius, kad būtų patraukliau ir įvairiapusiškiau mokytis.

Ugdymo(si) aplinkų sritis

Visiškai nesutinkuKo gero, nesutinkuKo gero, sutinkuVisiškai sutinkuNegaliu atsakyti
1. Mokyklos / centro aplinka yra saugi ugdymui(si).
2. Mokykloje / centre erdvės / vietos yra patogios, lengvai pritaikomos ugdymo poreikiams.
3. Mokykloje / centre yra pakankamai ugdymo įrangos ir priemonių (muzikos instrumentų, sporto įrangos ir pan.) įvairiems ugdymo(si) būdams organizuoti.
4. Mokykloje / centre patalpos ir aplinka pritaikytos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
5. Mokyklos / centro aplinka yra patogi, palanki bendravimui ir poilsiui.
6. Mokytojai / treneriai / vadovai įtraukia ugdytinius kuriant ir puošiant mokyklos / centro erdves.
7. Ugdytiniai pasitiki savimi, nebijo iššūkių ir sunkumų.
8. Dirbdamas mokykloje / centre jaučiu komandiškumą, profesionalią pagalbą ir geranorišką palaikymą.
9. Ugdytiniams sudaryta galimybė išreikšti savo nuomonę ir idėjas.

Lyderystės ir vadybos sritis

Visiškai nesutinkuKo gero, nesutinkuKo gero, sutinkuVisiškai sutinkuNegaliu atsakyti
1. Mūsų mokyklos / centro vizija dera su mūsų rajono / miesto strategija.
2. Įgyvendinant mokyklos / centro susitarimus dalyvauja visi mokyklos / centro mokytojai / treneriai / vadovai.
3. Mums svarbi mūsų bendruomenės narių, socialinių partnerių nuomonė.
4. Strateginius, metinius planus kuriame atsižvelgdami į tyrimų, į(si)vertinimo, mokinių pasiekimų ir pažangos duomenis.
5. Mokyklos / centro / būrelio finansiniai ir materialiniai ištekliai naudojami skaidriai ir tikslingai.