Pirminėse sveikatos priežiūros (toliau PSP) įstaigose teikiamų viešųjų paslaugų kokybė

Ši apklausa vykdoma norint sužinoti Jūsų nuomonę apie pirminėse sveikatos priežiūros (toliau PSP) įstaigose teikiamų viešųjų paslaugų kokybę. Jūsų nuomone vadovausimės kurdami viešųjų paslaugų kokybės tobulinimo sistemą, taip pat atsakymai bus panaudoti Mykolo Romerio universiteto Politikos ir vadybos fakulteto Viešojo administravimo katedros studentės Daivos Baltmiškytės baigiamajame magistro darbe. Bus užtikrinamas visiškas Jūsų atsakymų konfidencialumas, o duomenis naudojami tik apibendrintos statistinės analizės tikslais.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar esate prisirašęs kurioje nors pirminės sveikatos priežiūros įstaigoje Vilniuje?

2. Pasirinkite variantą, kuriai nuosavybės formai priklauso Jūsų PSP įstaiga.

3. Vertindami Jūsų pirminės sveikatos priežiūros įstaigos suteiktą viešųjų paslaugų kokybės lygį, kurio tikėjotes, pažymėkite Jums priimtiną įvertinimą kiekvienam žemiau pateiktam teiginiui.

Vertinimas – nuo 1 (Visiškai neatitinka Jūsų lūkesčių) iki 5 (Viršija Jūsų lūkesčius)
Visiškai neatitinka Jūsų lūkesčiųNeatitinka Jūsų lūkesčiųIš dalies atitinka Jūsų lūkesčiusAtitinka Jūsų lūkesčiusViršija Jūsų lukesčius
1. Naujausia medicininė įranga
2. Modernios registratūros, priėmimo - laukimo salės
3. Aiškus ir patogus patalpų išdėstymas
4. Tvarkingai, atrodantis personalas
5. Konsultacijos, procedūros, tyrimai atliekami laiku: tiksliai pagal nurodytą datą ir laiką.
6. Greitas reagavimas į Jums iškilusias problemas, skubus problemų sprendimas
7. Tinkamas paslaugų suteikimas iš pirmo karto
8. Gera šios pirminės sveikatos priežiūros įstaigos reputacija
9. Greitai paslaugas teikiantis aptarnaujantis personalas (registratūra, laboratorija ir pan.)
10. Darbuotojų noras visada Jums padėti
11. Jei paslaugas suteikti vėluojama, dėl to atsiprašoma, paaiškinamos priežastys
12. Jums pageidaujant, darbuotojai pateikia papildomos informacijos apie viešąsias sveikatos priežiūros paslaugas, pataria
13. Visada mandagūs darbuotojai
14. Kompetetingi darbuotojai
15. Darbuotojai tiksliai žino kiekvienos paslaugos savybes, kainas, aiškiai atsako į visus rūpimus klausimus
16. Veikimas visada Jūsų interesų labui
17. Ši sveikatos priežiūros įstaiga įsikūrusi patogioje, bet kokiu transportu lengvai pasiekiamoje vietoje
18. Informacija apie teikiamas viešasias paslaugas prieinama telefonu, internetu, kitomis priemonėmis.
19. Sveikatos priežiūros įstaigos darbo laikas patogus pacientams
20. Jei šioje sveikatos priežiūros įstaigoje lankotės ne pirmą kartą, darbuotojai jus prisimena
21. Lanksčios kainos už papildomai suteiktas sveikatos priežiūros paslaugas

4. Apibendrintai vertindamas Jūsų PSP teikiamas viešąsias paslaugas, Jūs galite pasakyti, kad:

5. Įvertinkite, kaip Jūsų PSP įstaigoje viešųjų paslaugų kokybė atitinka už šias paslaugas mokamą (dalinai mokamą) kainą:

6. Ar rekomenduotumėte Jūsų PSP įstaigoje teikiamas paslaugas savo draugams ir pažįstamiems?

7. Ar naudositės Jūsų PSP įstaigoje teikiamomis paslaugomis ateityje?

8. Jūsų lytis

9. Kokiai amžiaus grupei priklausote?

10. Jūsų socialinė padėtis:

11. Jūsų pajamos per mėnesį: