Pirkėjų lojalumas MAXIMA LT, UAB

Anketa skirta ištirti pirkėjų lojalumą UAB MAXIMA LT, palyginti su lojalumu konkurentams.

Maistą bei būtiniausias prekes dažniausiai perkate:

Ar turite mėgstamiausią prekybos tinklą?

Į ką labiausiai kreipiate dėmesį rinkdamiesi parduotuvę?

Kokias žinote didžiųjų prekybos tinklų vykdomas lojalumo programas, akcijas?

  1. MAXIMA,NORFA,IKI
  2. nuolaidos tam tikroms prekems, mazos kainos garantija, aciu programa ir daug visokiu vykdomu akciju tokiu kaip sezoniniai ispardavimai, sventines nuolaidos, aciu korteles turetojo spec nuolaidos
  3. nežinau
  4. nezinau
  5. slojalumo kortele
  6. turiu korteles
  7. maxima
  8. nesidomiu
  9. mxima. iki. norfa
  10. perku kas reikalinga apsilankius parduotuveje atkreipiu demesi ir i akcijas.
…Daugiau…

Kokiose prekybos tinklų lojalumo programose dalyvaujate?

Kuriuo paros metu dažniausiai apsipirkinėjate darbo dienomis?

Ar pasikeitė Jūsų pirkimo įpročiai, prasidėjus ekonominiam nuosmukiui šalyje?

Ar, Jūsų manymu, skirtinguose prekybos tinkluose skiriasi prekių kokybė, priežiūra? Kuo ir kodėl?

  1. Žinoma, kad skiriasi. Vienintelis prekybos tinklas, kuris bent šiek tiek orientuojasi į maisto prekių kokybę bei į sveikai ir / ar veganiškai besimaitinančių vartotojų, kurių, beje, itin sparčiai gausėja ir yra ne tiek jau mažai, kaip gali pasirodyti, poreikius, yra "Rimi" - per pusmetį sveikų ir / ar veganiškų produktų kiekis išaugo daugiau nei dvigubai. Tuo tarpu tokie prekybos tinklai, kaip "IKI" ir "Maxima" iš visos gausybės maisto prekių gali pasiūlyti tik vaisių ir daržovių, kurių galima nusipirkti bet kuriame prekybos centre ar turguje, bei keletą pavienių prekių, kurių kartais būna net neįmanoma surasti, nes nėra jokio sistemingo produktų išdėliojimo (sveiki ir / ar veganiški produktai turėtų būti atskirti nuo viso asortimento ir sudėti viename skyriuje, kaip kad yra "Rimi"), visa kita - šlamštas, kurio net veltui neimčiau. Jeigu sveikai besimaitinantis žmogus ateina į tokį didžiulį prekybos centrą, kaip "Maxima", ir neranda joje būtiniausių maisto produktų, tai jis tiesiog apsisuka ir keliauja į tą prekybos centrą ar parduotuvę, kurie turi, ką pasiūlyti, o ilgainiui - ir išvis aplenkia.
  2. manau kad nevisos prekes bet kai kurios skiriasi.
  3. Tikrai taip. Skiriasi prekių asortimentas pvz Vilniuje ir Pasvalyje. Kokybė prekių pvz mandarinai, apelsinai...tai tik viena iš daugelio prekių
  4. Kiekvienoje parduotuveje kazkuo skiriasi...
  5. ne
  6. prekiu kokybe nesiskiria
  7. taip,
  8. skiriasi kainu poziuriu
  9. ne
  10. skiriasi prekiu kokybe ir pardaveju su klijantais bendravimo lygis....
…Daugiau…

Kuo, Jūsų manymu, "Maxima" pranašesnė už konkurentus?

  1. Tuo, kad "Maximoje" visai neseniai atsirado juodos duonos be mielių ir be cukraus (!), kurios nėra nei "IKI", nei "Rimi", taip pat kokybiškas produktas yra "Sojade" firmos sojų pienas bei jogurtas, bet jo dvigubai pigiau galima nusipirkti kitoje šalyje, ką ir, esant galimybei, daro dauguma vartotojų. Todėl vieninteliu pranašumu lieka duona. Bet, turint omeny tai, kad "Rimi" sveikų ir / ar veganiškų produktų asortimentas gausėja labai sparčiai, tikėtina, kad "Maximai", jeigu ji ir toliau neanalizuos besikeičiančių vartotojų poreikių, šiuo pranašumu teks džiaugtis neilgai.
  2. patogesniose vietose randasi parduotuves
  3. Didziuliu prekiu asortimentu
  4. Arčiau namų, didesnis prekių pasirinkimas, nuolaidos
  5. Akcijomis
  6. niekuo
  7. didesnis prekiu pasirinkimas
  8. ten visada tvarkinga,malonus darbuotojai
  9. tvarka, asortimentu
  10. didesnis asortimentas
…Daugiau…

Kuo, Jūsų manymu, konkurentai pranašesni už "Maximą"?

  1. nežinau aš renkuosi MAXIMĄ.
  2. Viskuo.
  3. Iki - šviežesni vaisiai, lidl- švieži vaisiai, prekių nedaug, bet vis naujas asortimentas, labai skanūs mėsos, žuvies ir pieno produktai, Norfa-saldainių pasirinkimas, senukai-skanūs kulinarijos gaminiai
  4. Akcijomis
  5. niekuo
  6. niekuo
  7. niekuo
  8. mazesnemis kainomis
  9. nezinau
  10. teisingomis akciju kainomis.
…Daugiau…

Esate:

Jūsų amžius:

Šiuo metu:

Jūsų mėnesio pajamos:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą