Pirkėjų įpročių ir elgesio pokyčiai, esant šiandieninei ekonominei situacijai Lietuvoje.

Gerb. Respondentai, Vilniaus Kolegijos Verslo vadybos fakulteto IV kurso studentė atlieka "Monton" vartotojų elgsenos tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti ar pakito vartotojų įpročiai vartojimui ir lūkeščiai aptarnavimui, esant sunkiai ekonominei situacijai Lietuvoje. Tyrimo duomenys bus panaudoti Profesinės praktikos ataskaitos gynime. Dėkoju už Jūsų skirtą laiką.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar Jūs asmeniškai susidūrėte su dabartinės ekonominės situacijos padariniais: darbo netekimas, sumažėjusios pajamos, ir kt.?

Ar pasikeitė Jūsų požiūris esant sunkmečiui į drabužių prekių vartojimą?

Nurodykite, kokie kriterijai Jums šiuo metu yra svarbiausi perkant aprangos prekę:

Kiek vidutiniškai per sezoną (3 mėn.) išleidote drabužiams ?

Ar šiuo metu pastebėjote pokyčių aptarnavimo sistemoje?

Nurodykite, kokia aptarnavimo forma Jus skatintų pirkti prekę būtent šiuo metu?

Ar Jūs tikitės rodomo darbuotojo (-os) dėmesio Jums užėjus į parduotuvę?

Kada Jūs tikitės, kad pardavėja (-as) pradėtų komunikuoti?

Nurodykite, kurie kriterijai Jums yra svarbiausi aptarnavimo metu:

Ar skiriasi Jūsų lūkeščiai aptarnavimui ir dėmesiui lyginant su 2006-2008 m. laikotarpiais?

Jei pirkote prekę, - ar aptarnavimas įtakojo Jūsų apsisprendimą pirkti?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pajamos: