Pigu.lt marketingo komunikacija

Gerbiamas, Respondente, esu Vilniaus Kooperacijos kolegijos , verslo vadybos studijų programos III kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą ir atlieku vartotojų požiūrio tyrimą. Šios apklausos tikslas nustatyti kokios marketingo komunikacijos priemonės yra efektyviausios ir kaip jas galima būtų panaudoti internetinės parduotuvės PIGU.LT marketingo komunikacijos strategijai tobulinti. Anketą sudaro 17 klausimų, pažymėkite Jums priimtiniausius atsakymus arba parašykite savo nuomonę. Anonimiškumas yra garantuojamas, nes baigiamajame darbe bus panaudoti tik apibendrinti tyrimo rezultatai. Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir Jūsų atsakymus.

Ar kada pirkote elektroninėje parduotuvėje? (Jei ne, pereikite prie 15 klausimo)

Kokie, Jūsų manymu, yra e-parduotuvės pranašumai prieš tradicinę? (Galimi keli atsakymų variantai)

Ar dažnai užsisakote prekių iš internetinės parduotuvės pigu.lt?

Kokias prekes dažniausiai užsisakote? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kas labiausiai sudomina/sudomintų tik ką užėjus į elektroninę pigu.lt parduotuvę? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kuo, Jūsų nuomone, pasižymi internetinė pigu.lt parduotuvė? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kaip Jus paveikia reklamos?

Kokio tipo reklama dažniausiai patraukia Jūsų dėmesį? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kokie , Jūsų nuomone, yra esminiai faktoriai reklamoje?

Kur dažniausiai pastebite/girdite pigu.lt reklamas? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kokios elektroninės interaktyvios reklamos priemonės, Jūsų nuomone, yra efektyviausios internete? (atsakykite remdamiesi savo patirtimi, kas labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį)

Kaip vertinate asmeniškai Jums siunčiamą informaciją apie specialius pasiūlymus, akcijas, naujienas el.paštu, telefonu ir pan.?

Ar dalyvaujate pigu.lt vykdomose loterijose, konkursuose?

Kokias emocijas kelia šis reklaminis pavyzdys? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kokias emocijas kelia šis reklaminis pavyzdys? (Galimi keli atsakymų variantai)

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų gyvenamoji vieta

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą