Pedagogų požiūris į mokyklos vadovo, kaip lyderio, įvaizdį ir reputaciją

11. Kokie Jūsų mokyklos vadovo bendravimo įgūdžiai?

  1. negebėjimas išklausyti ir suprasti
  2. Negebėjimas klausyti, mėgavimasis savo kalbėjimu
  3. kritikuoti ir įsakinėti
  4. Gebėjimas pasityčioti viešai😏
  5. O kodėl nėra neigiamų ypatybių? Pvz. vadovas, kuris kitų negirdi, pats tik vienas autoritetas ir neklystantis, net kerštingas, jei prieštarauji ir nesutinki su jo nuomone.
  6. Priklauso nuo nuotaikos
  7. Kalbėti, bet neišgirsti
  8. Bendravimas su kliūtimis.
  9. Visiškaa nesugebėjimas atsakyti net į elementarų klausimą, betkokiame paaiūlyme ieškoma kuo jis blogas, jokio dialogo
  10. Nepaiso kitokio požiūrio