Pašto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Gerb. Respondentai,

Esu Klaipėdos universiteto viešojo administravimo specialybės IV kurso studentė Ieva Vanagaitė. Rašau baigiamąjį darbą tema "Pašto paslaugų kokybė vartotojų požiūriu" bei atlieku tyrimą, kuriuo siekiama ištirti vartotojų nuomonę apie Lietuvos pašto teikiamas paslaugas. Noriu paprašyti Jūsų, kad atsakytumėte į pateiktus klausimus ir taip padėtumėte atlikti mokslinį tyrimą.

Užtikrinu Jūsų atsakymų anonimiškumą - gauti duomenys bus naudojami tik apibendrinti.

Ačiū už sugaištą laiką! 

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Kuriai amžiaus grupei Jūs priklausote?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Ar naudojatės Lietuvos pašto paslaugomis? (pavyzdžiui leidinių prenumerata, siuntinių siuntimas, kurjerių paslaugos ir kt.)

5. Nurodykite priežastis dėl kurių nesinaudojate pašto teikiamomis paslaugomis? (Atsakę pereikite prie 10 kl.)

6. Kaip Jūs vertinate Lietuvos pašto paslaugų asortimentą?

7. Ar Lietuvos pašto paslaugos yra visada lengvai prieinamos? (pavyzdžiui darbo laikas, patogumas, trumpas laukimo laikas paslaugų gavimui ir kt.)

8. Ar Lietuvos pašto darbuotojai padeda Jums iškilus problemai, vienu ar kitu klausimu?

9. Ar Lietuvos pašto darbuotojai bendrauja maloniai, pagarbiai, skiria dėmesį Jūsų poreikiams patenkinti?

10. Ar pasitikite Lietuvos pašto ir jų teikiamomis paslaugomis?

11. Jūsų nuomone, kodėl svarbu pasitikėti organizacija, teikiančia paslaugas?

12. Jūsų nuomone, ar kasmet patobulėja Lietuvos pašto šios sritys?

TaipNeNežinau
Teikiamų paslaugų asortimentas
Darbuotojų įgūdžiai ir profesionalumas
Darbuotojų požiūris į klientą
Teikiamų paslaugų prieinamumas
Teikiamų paslaugų patikimumas

13. Jūsų pastebėjimai ir pasiūlymai Lietuvos pašto teikiamų paslaugų tobulinimui? (Įrašykite)