Pašto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

13. Jūsų pastebėjimai ir pasiūlymai Lietuvos pašto teikiamų paslaugų tobulinimui? (Įrašykite)

  1. Labai dideles eiles , stovi po 10-12 žmoniu , dirba 1-2 pagyvenusios moterys
  2. Pakeisti Lietuvos pasto darbo laika
  3. Pašto skyriuose galėtų atsirasti atskiri aptarnavimo langeliai klientams, norintiems atsiimti ar išsiųsti siuntinius, tokiu budu siek tiek pageretu klientu aptarnavimas pasto skyriuose
  4. :D maždaug.. galėtų vien blondinės dirbt.. o šiaip nežinau gal ginkluota siuntinio apsauga.. arba didžiagabaritčių gyvunų gabenimas.. draugelis dramblį parsisiųst nori..
  5. Reikia lankstesnio pasto skyriu darbo laiko.
  6. Reiketu prailginti arba pakeisti pasto skyriu darbo laika, nes neimanoma issiusti pasto po darbo, jie uzsidaro panasiu laiku kaip ir visos imones
  7. Ilgesnis centriniu pasto skyriu darbo laikas yra butinas norint patobulinti pasto paslaugas.
  8. Nuoširdžiau atlikti darbą
  9. Galetu greiciau siusti laiskus i uzsieni.
  10. Ilgesnis darbo laikas.
  11. Neturiu
  12. Mažesni įkainiai už siuntų siuntimą
  13. Per daug nesidomėjau pašto paslaugomis, tad ir nežinau, ką reiktų tobulinti. Gal tik tai, kad pašto darbuotojai turėtų atsakyti už dingusius siuntinius.
  14. kiyufikuyh
  15. uztikrinti pigesnais kaians ir greitesni nusiuntimmo buda
  16. Pasiulyt neturiu ka, kol kas visos teikiamos paslaugos mane tenkina, nesu turejus jokiu problemu su lietuvos pasto teikiamomis paslaugomis.
  17. Tegul dirba ilgiau
  18. Darbo laikas neatitinka esamų klientų darbo laiko. Neigiama yra tai, kad žmogus, dirbantis normaliu//įprastu grafiku negali pasinaudoti pašto paslaugomis, nes paštas užsidaro panašiu metu. LP express labai puiki naujovė, ją daugiau pareklamuoti reikėtų ir daugiau tų saugojimo dėžių kad atsirastų.
  19. Siuntos dažnai pareina nelaiku, todel noretusi patobulinti sia sryti
  20. -
  21. Didinti darbuotojų skaičių, kad Lietuvos paštuose, paslaugos būtų greičiau ir patogiau prieinamos. Norėdami pasinaudoti Lietuvos pašto paslaugomis, kad nereikėtų laukti eilėse ilgai. Arba atskirti kasa, kad viena kasa būtų tik mokėsčių, o dar viena , tiesiog greitesniai paslaugai įsigyti pvz. (vokas), kad nereikėtų laukti vien dėl to , valandos laiko.