Paslaugų kokybės užtikrinimas Lietuvos sveikatos priežiūros įstaigose

Anketa „Paslaugų kokybės užtikrinimas Lietuvos sveikatos priežiūros įstaigose“ yra skirta poliklinikos lankytojams. Anketos tikslas įvertinti poliklinikų teikiamų paslaugų kokybę. Anketa leis išsiaiškinti lankytojų nuomonę apie poliklinikų teikiamų paslaugų kokybę, surinkti informaciją, kaip kokybė yra užtikrinama šiose įstaigose. Jūsų atsakymų anonimiškumą ir konfidencialumą garantuojame.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius metais (įrašykite)?

3. Jūsų gyvenamoji vieta? (įrašykite miestą)

4. Jus šiuo metų:

5. Kokią polikliniką Jūs lankote (įrašykite)

6. Kaip dažnai lankotės poliklinikoje?

7. Dėl kokios priežasties lankotės poliklinikoje?

8. Nurodykite savo sutikimą ar nesutikimą su kiekvienu teiginiu. Teiginiai skirti įvertinti registratūros darbo ir informacijos pateikimo kokybę.

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Aš iš pirmo karto prisiskambinu į poliklinikos registratūrą
Mane visada užrašo į priėmimą pas gydytoją man tinkamu laiku
Man yra suteikiama informacija apie poliklinikoje teikiamas paslaugas, vykstančias akcijas ir galimybes pasinaudoti jomis
Mane visada informuoja apie registracijos atšaukimą pas gydytoja (gydytojui susirgus ir pan.)
Poliklinikos interneto svetainėje pateikiama informacija yra naudinga
Poliklinikos registratūros darbuotojai bendrauja mandagiai
Registratūroje buvo suteikta visa man reikalinga informaciją
Registratūroje informacija pateikiama aiškiai ir suprantamai
Paskirtą apsilankymo dieną, man nereikia kreiptis į registratūrą dėl ligos kortelės, ji būna pas gydytoją kabinete
Poliklinikos skelbimų lentose pateikiama informacija yra naudinga
Poliklinikos skelbimų lentose pateikiama informacija yra aiški ir suprantama

9. Nurodykite savo sutikimą ar nesutikimą su kiekvienu teiginiu. Teiginiai skirti įvertinti gydytojų darbo kokybę.

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Poliklinikoje dirba kvalifikuoti specialistai
Gydytojas atidžiai išklauso mano nusiskundimus dėl sveikatos
Gydytojas visada supažindina su ligos diagnoze
Gydytojas išsamiai paaiškina apie numatomus invazinius (kraujo, skiepai, echoskopijos ir kt.) tyrimus
Gydytojas išsamiai paaiškina procedūrų poveikį organizmui
Gydytojas visada perspėja apie gydymo/vaistų galimus šalutinius reiškinius
Gydytojas išsamiai paaiškina apie gydymo galimas komplikacijas
Gydytojas administraciniam darbui (diagnozė, gydymo aprašymas, išvados ir t.t.) skiria daugiau laiko negu mano apžiūrai

10. Nurodykite savo sutikimą ar nesutikimą su kiekvienu teiginiu. Teiginiai skirti įvertinti poliklinikos paslaugų prieinamumą ir saugumą.

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Man neteko susidurti su infekcinių ligų užkretimais, kuriomis užsikrečiama naudojantis poliklinikos paslaugomis
Visos poliklinikos teikiamos paslaugos yra prieinamos
Poliklinika tyrimams ir diagnostikai atlikti naudoja naujausią techniką
Gydytojas, prieš skirdamas gydyma, atsižvelgia į mano finansines galimybes
Aš sutinku sumokėti už kai kurias medicinines paslaugas

11. Kaip ilgai užsiregistravę Jus laukiate vizito pas specialistą (kardiologas, neurologas, chirurgas ir kt.)

12.Kaip ilgai užsiregistravę Jus laukiate vizito pas specialistą instrumentiniams tyrimams (kompiuterinės tomografijos, echoskopijos, magnetinio rezonanso tomografijos, rentgenoskopijos ir kt.) atlikti?

13. Jūsų registraciją pas gydytoją truko:

14. Prie gydytojo kabineto savo eilės Jus laukėte:

15. Jūsų apsilankymas pas gydytoją truko:

16. Ar poliklinikoje yra patenkinami visi Jūsų poreikiai?

17. Kaip įvertintumėte Jūsų lankomos poliklinikos teikiamų paslaugų kokybę?