Paslaugų kokybės tyrimas UAB "Maxima"

Sveiki,

Esame Utenos Kolegijos Verslo ir Technologijų fakulteto, transporto verslo studentės. Mes atliekame tyrimą apie "MAXIMA" veiklą. Tyrimo tikslas - suprasti Jūsų poreikius ir į juos atsižvelgti, bei gerinti įmonės procesą.

Apklausa yra anoniminė, atsakymai bus panaudoti tik mokymosi tikslais.

Ačiū už Jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Socialinė padėtis:

Ar lankantis Maxima prekybos centre lengva orientuotis aplinkoje ir rasti reikalingus skyrius?

Ar tenkina Maxima prekybos centro darbuotojų apranga ir išvaizda?

Ar perkant prekę Jums yra pritaikoma nuolaida, kuri buvo nurodyta?

Ar Jus tenkina nusipirkto produkto ar prekės kokybė?

Ar asistentai suteikia pagalbą, kai jos paprašote?

Ar Jums apsiperkant Maxima parduotuvės skyriuose, (pvz:. mėsos, žuvies skyrius), darbuotojai užsiima pašaline veikla?

Ar apsiperkant kasoje, Jūsų visuomet paklausia, ar turite nuolaidų kortelę?

Ar apsiperkant savitarnos kasose, salės darbuotojai patys pasisiūlo suteikti pagalbą, matydami, kad Jums kas nors nepavyksta?

Ar pavyksta grąžinti prekę ar produktą, kurie Jūsų netenkina ar neatitinka kokybės?

Ar Jums tenka įsigyti neveikiančią prekę ar sugedusį produktą Maxima prekybos centre?