Paslaugų kokybės tyrimas "Čili" picerijoje Nr. 1

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Lytis

2. Amžius

3. Ar picerijos patalpos švarios, patogios, jaukios?

4. Ar darbuotojas tinkamai Jus aptarnavo?

5. Ar už paslaugas buvo pritaikytos akcijos, nuolaidos, kurios vyko tuo metu?

6. Ar suma buvo įvardinta aiškiai, suprantamai ir paduotas mokėjimo kvitas?

7. Ar darbuotojas bendravo su Jumis maloniai?

8. Ar darbuotojas pasiteiravo ir pasisiūlė kuo nors padėti?

9. Ar darbuotojas sugebėjo suteikti Jums informaciją apie rūpimus klausimus?

10. Jei iškilo problemų, ar darbuotojas efektyviai reagavo į jas?

11. Ar nekilo konfliktinių situacijų su darbuotoju?

12. Ar patogi picerijos geografinė padėtis?

13. Ar patogus darbo laikas?

14. Ar salėje, Jūsų nuomone, užtenka aptarnaujančių darbuotojų?