Paslaugų asortimento tyrimas viešbutyje Memel Hotel

Gerbiamas Respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos socialinių mokslų fakulteto turizmo administravimo studijų programos studentai: Justina Godliauskaitė, Karin Sipaitė, Paulius Dukštas atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti Viešbučio Memel Hotel paslaugų asortimentą. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti rinkodaros pagrindų savarankiškame darbe. Pildant klausimyną vardo ir pavardės nurodyti nereikia, tai daroma siekiant užtikrinti Jūsų anonimiškumą. Klausimyne teisingų ar klaidingų atsakymų variantų nėra. Tyrėjui svarbiausia tik Jūsų asmeninė nuomonė, kuriai išreikšti užtruksite apie 15 minučių. Jūsų išsakyta nuomonė leis geriau suvokti minėtų motyvų raišką ir nustatyti, kurie iš jų yra dominuojantieji.

Atsakydami į klausimyne patektus klausimus apibraukite Jums labiausiai tinkančio atsakymo varianto eilės numerį, o reikiamose vietose atsakymą įrašykite.

 

Sėkmės!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1.Ar dažnai apsistojate viešbutyje?

2.Apie kokias viešbučio Memel Hotel teikiamas paslaugas esate girdėję?

3.Ar yra tekę naudotis Memel Hotel paslaugomis

4.Kokioje sferoje viešbutis tūrėtų plėsti savo paslaugas?

5.Kaip vertinate viešbučio Memel Hotel teikiamų paslaugų asortimentą penkiabalėje sistemoje?

12345
Apgyvendinimas
Maitinimas
Konferencijų organizavimas
Pramogų kompleksas
Personalo aptarnavimas

6.Ar esate patenkintas teikiamų paslaugų kainomis?

7.Ar esate patenkintas Viešbučio Memel Hotel teikiamų paslaugų kokybe?

8.Kaip manote, ar įvairūs spec. Pasiūlymai, nuolaidos padeda viešbučiui pritraukti ir sudominti daugiau naujų klientų?

9.Kaip manote, ar pakanka informacijos apie papildomai teikiamas viešbučio Memel Hotel paslaugas?

10.Kaip manote koks yra viešbučio Memel Hotel paslaugų asortimentas?

11.Kaip manote, ar sezonų kaita daro įtaką svečių srautui viešbutyje Memel Hotel?

12.Ar pakanka reklamos šiam viešbučiui?

13.Jūsų lytis

14.Jūsų amžius

15.Jūsų gyvenamoji vieta