Paskatų marketingo galimybės, skatinant vartotojus pirkti, sveikatai palankius maisto produktus.
Gerbiami respondentai, esu Marketingo ir pardavimų studijų programos magistrantė. Studijuoju Vytauto Didžiojo universitete. Kviečiu užpildyti šią apklausą, kurios rezultatai naudingi:
· visuomei - mitybos įpročių gerinimo kontekste,
· verslui - sveikatai palankių maisto produktų pardavimų didinime.
Tyrimo tikslas - išsiaiškinti veiksmingiausius paskatų ("nudge" angl.) marketingo elementus, skatinančius vartotojus pirkti sveikatai palankius maisto produktus.
Remiantis Pasaulinės sveikatos organizacija sveikatai palankus maisto produktas yra toks, kuris suteikia visų organizmui būtinų maistinių medžiagų, padeda palaikyti gerą sveikatą, mažina lėtinių ligų riziką ir skatina ilgalaikią gerą gyvenimo kokybę. Sveikatai palanki mityba turėtų būti įvairi, apimti daug šviežių vaisių, daržovių, pilno grūdo produktų, augalinės kilmės baltymų, sveikųjų riebalų bei riboti cukraus, druskos ir sočiųjų riebalų kiekį.
Paskatų ("nudge" angl.) marketingu paremta strategija - kai vartotojai skatinami priimti tam tikrus sprendimus subtiliai juos paskatinant, bet nesuvaržant jų pasirinkimo laisvės.
Ši apklausa yra visiškai anoniminė. Jūsų atsakymai bus naudojami tik statistiniams duomenims rinkti ir analizuoti, ir jie nebus siejami su jokiais asmeniniais duomenimis.
Ačiū, už jūsų atvirumą ir nuoširdžius atsakymus.