Pasitenkinimas paslaugomis
Gerbiamas respondente, atliekamas tyrimas apie teikiamų paslaugų kokybę. Šiuo tyrimu siekiama sužinoti, kaip kokybės lygmuo viešbutyje įtakoja klientų pasirinkimą naudotis paslauga ir kokią įtaką paslaugai daro patys darbuotojai. Jūsų nuoširdūs atsakymai padėtų išsiaiškinti esamą situaciją bei kaip reikėtų tobulinti teikimo paslaugos kokybę. Anketa yra anoniminė, todėl jūsų atsakymai yra labai svarbūs.
Iš anksto nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus.
1. Pažymėkite kokie, Jūsų nuomone, yra esminiai kokybės apibūdinimai ir įvertinimai.
2. Įvertinkite, kokia yra kokybės reikšmė (svarba) viešbučio veikloje.
3. Siekiant valdymo kokybės yra svarbūs 4 žemiau pateikti principai. Pažymėkite Jūsų nuomonę atspindintį atsakymą.
4. Ar sutinkate su teiginiu, kad „kokybė reiškia daryti gerus daiktus iš karto, o ne daryti klaidas ir jas taisyti“ ?
5. Kokie, Jūsų nuomone, turėtų būti svarbiausi viešbučio tikslai, siekiant kokybės?
6. Įvertinkite kiekvieną psichologinę savybę, būtiną organizacijos personalo darbuotojui teikiant paslaugą: (pažymėkite prie kiekvienos savybės VIENĄ tinkamą atsakymą nuo 1 iki 3 balų skalėje, kur 1 – mažiausiai vertinama savybė, 3 –svarbiausia)
7. Kaip vertinate darbuotojų santykius su klientais?
8. Ką norėtumėte šiuose santykiuose patobulinti, pakeisti? Kodėl?
- Daugiau svetingumo bei dėmesio klientui.
- nieko
9. Kokie išskirtiniai bruožai reikalingi bendraujant su klientais turizmo organizacijoje?
10. Ar sutinkate, kad pagrindiniai teiginiai turizmo organizacijose yra:
11. Pažymėkite kokios savybės būtinos sutinkančiam ir aptarnaujančiam klientus darbuotojui?
12. Pažymėkite priimtinausią atsakymą kas, Jūsų nuomone, įtakoja kokybišką paslaugos teikimą?
13. Kokiomis paslaugomis naudojotės viešbutyje?
14. Ar viešbučio teikiamos paslaugos atitiko kokybę ir patenkino Jūsų lūkesčius?
15. Įvertinkite “Sofijos rezidencijos“ teikiamas paslaugas nuo 1 iki 5 balų (1 – blogai, 5 – puikiai).
16. Ar “Sofijos rezidencijoje” apsilankytumėtė dar kartą?
- taip tikrai
- taip
- ne, nes nepateisino lukesciu
- taip
- Ne, nes trūko svetingumo, aptarnavimo kultūros bei suteiktos ne visos paslaugos už kurias jau buvo sumokėta.
- taip, butinai
- nezinau
- taip
- taip, tik vasara truksta kondicionieriu, kambariai mazi, prigrusti, truksta erdves ir oro
17. Jūsų amžius
18. Jūsų lytis:
19. Jūsų šeimyninė padėtis
- istekejusi
- istekejusi
- netekejusi
- Nevedusi
- netekejusi
- istekejusi
- istekejusi
- netekejusi
- istekejusi