Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas

Gerb. mokytojai, prašome užpildyti anketą pažymėdami Jums labiausiai tinkantį variantą. Jūsų atsakymai padės parengti veiklos ,,Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas" tobulinimo rekomendacijas.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kiek ikimokyklinio amžiaus vaikams reikalingas pasiekimų vertinimas?

Kaip dažnai vertinate savo ugdytinius?

Kokiais principais grindžiate vertinimo procesą? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)

VisadaDažnaiRetaiNiekada
Sistemingumo
Nuoseklumo
Individualumo
Objektyvumo
Visapusiškumo
Informatyvumo

Kokie vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo aspektai Jums labai svarbūs?

Labai reikšmingasReikšmingasVidutiniškai reikšmingasMažai reikšmingasNereikšmingas
Vaiko pažangos ir pasiekimų planavimo procesas
Vaiko pasiekimų aprašas
Vaiko pažinimas
Ugdymo (-si) proceso pritaikymas pagal vaiko pasiekimus ir daromą pažangą
Vaikų turinčių spec. poreikių ugdymo individualizavimas
Individualios vaiko pažangos analizė
Tėvų informavimas apie vaiko pasiekimus
Pasiekimų vertinimo metodikų paieška ir rengimas
Vaiko pasiekimų aplanko sudarymas
Ugdymo turinio konkretizavimas pagal vaiko pasiekimus

Kaip dažnai su tėvais aptariate vaiko pažangos ir pasiekimų vertinimą? (prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymo variantą)

Kas trukdo siekti kokybiško vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo? (galimi keli atsakymų variantai, pažymėkite Jums tinkančius)

Kaip Jūs siūlote spręsti įvardintas problemas? (pakomentuokite ir savo nuomonę pagrįskite)

Ar planuodami kasdienines veiklas atsižvelgiate į vaikų vertinimą ir pažangą?

Kiek planuojama veikla susieta su grupės ir individualiais vaikų ugdymosi poreikiais?

Kas dalyvauja planuojant vaikų ugdymosi procesą?