Pasiekimų ir pažangos srities įsivertinimas (mokytojai) 2023 m.

Mieli sporto centro mokytojai,

Akmenės rajono sporto centras, šia apklausa siekia įsivertinti pasiekimų ir pažangos sritį.

Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną teiginį ir nurodyti, ar jis, Jūsų manymu, atitinka tiesą, ar ne. Atsakydami, prisiminkite ir vertinkite tik 2023 m. patirtį Akmenės rajono sporto centre. Čia svarbi Jūsų asmeninė nuomonė, todėl negali būti nei „teisingų“, nei „klaidingų“ atsakymų. Visuomet rinkitės tą atsakymą, kuris, Jūsų manymu, yra tinkamiausias, ir pažymėkite atitinkamą langelį (pvz., „su teiginiu, ko gero, sutinku”). Jei Jūs dėl tam tikrų priežasčių negalite įvertinti teiginio (pvz., Jums trūksta informacijos, su tuo nesusidūrėte), galite pažymėti atsakymą „Nėra duomenų”. Tačiau šį atsakymą pasirinkite tik tada, kai tikrai netinka nė vienas iš kitų pasiūlytų variantų.

Anketa yra anoniminė, tai reiškia, kad nereikia rašyti nei savo vardo, nei pavardės. Garantuojame Jūsų atsakymų slaptumą.

Jūsų nuomonė mums labai svarbi!

 

Apklausos rezultatus skelbsime Akmenės rajono sporto centro internetinėje svetainėje www.akmenesc.lt

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Mano ugdytinių bendrosios kompetencijos atitinka jų amžiaus grupei keliamus reikalavimus

Mano ugdytinių sporto šakos kompetencijos atitinka jų amžiaus grupei keliamus reikalavimus.

Mano skiriamos užduotys skatina ugdytinius spręsti problemas

Mano skiriamos užduotys skatina ugdytinius ieškoti naujų sprendimų.

Man svarbu, kad ugdytiniai su mokomosios sporto šakos mokomąja medžiaga susipažintų ir įsigilintų kuo įvairesniais požiūriais.

Ugdytiniai turi įvairias galimybes įsitraukti į jų interesus bei gebėjimus atitinkančią veiklą.

Aš supažindinu ugdytinius su jiems keliamais ugdymo tikslais.

Aš informuoju ugdytinius apie jų ugdymosi rezultatus - padarytą pažangą.

Aš supažindinu ugdytinių tėvus su jų vaikams keliamais tikslais.

Aš supažindinu ugdytinių tėvus su jų vaikų ugdymosi rezultatais - padaryta pažanga.

Aš planuoju ir vertinu mokinių pažangą bei ją fiksuoju ugdymo procese.

Aš laikausi vienodos ugdytinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos.

Skaidriai vertinu ugdytinių pasiekimus.

Vertinimo kriterijai ugdytiniams yra gerai žinomi.

Aš teikiu didelę reikšmę ugdytinių savosios vertės stiprinimui.

Mano lūkesčiai ugdytiniams aukšti, pamatuoti.

Man svarbu, kad ugdytiniams gerai sektųsi.

Aš stengiuosi, kad ugdytiniai suprastų ir išmoktų užsiėmimuose perteikiamą informaciją ir žinias.

Aš tikiu, kad kiekvienas ugdytinis gali padaryti pažangą jo veikloje.

Aš dalinuosi su kitais mokytojais apie ugdytinių mokymą, pasiekimus ir spragas.

Aš informuoju sporto centro vadovus apie mokinių ugdymąsi, pasiekimus ir spragas.

Aš analizuoju ir koreguoju ugdytinių ugdymą ir ugdymąsi.

Susirinkimų metu ir / ar susitikus individualiai tėvai informuojami apie vaikų pasiekimus.

Ugdytinių pasiekimai aptariami su jų tėvais susirinkimų metu ir / ar susitikus individualiai.

Aš informuoju mokinių tėvus apie mokinių mokymąsi, pasiekimus ir spragas.