Pasidalytoji lyderystė Lietuvos mokyklose

Sveiki, bragūs būsimi kolegos

Esu Vilniaus Universiteto, mokyklos pedagogikos studentė. Šis tyrimas yra mano studijų

baigiamojo darbo dalis, kuriame nagrinėju pasidalytąją lyderystę Lietuvos mokyklose.

Labai dėkoju, kad nusprendėte prisijungti prie šio mokslinio tyrimo. Jo tikslas

– gilintis į pasidalytosios lyderystės praktikas mūsų šalies mokyklose, o

rezultatai padės suprasti, kaip lyderystės principai ir metodai veikia mokyklų

kasdienybę bei mokytojų darbo sąlygas. Jūsų nuomonė ir patirtis čia yra

nepaprastai svarbios.

Anonimiškumas

ir duomenų saugumas:

Visa informacija, kurią pateiksite, bus naudojama tyrimų reikmėms. Visi duomenys bus tvarkomi

laikantis anonimiškumo principų, o rezultatai bus apibendrinti taip, kad

neįmanoma būtų atskirti nei asmenų, nei mokyklų. Jūsų asmeniniai duomenys ir

pateikti atsakymai liks konfidencialūs ir nebus teikiami trečiosioms šalims.

Kaip

užpildyti anketą:

Prašau rinktis atsakymą, kuris atitinka jūsų požiūrį ar patirtį. Jei reikia atvirai išreikšti

savo mintis, prašau, darykite tai kuo išsamiau.

Tikėtina, kadužpildyti anketą prireiks apie 10 minučių.

Dėkoju už

jūsų laiką ir indėlį. Jūsų nuomonė yra itin svarbi!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Jūsų darbo stažas mokykloje?

Jūsų mokyklos tipas?

Ar jūsų mokykla priklauso mokyklų tinklui?

Kur yra Jūsų mokykla?

Jūsų užimamos pareigos?

Pasidalytosios Lyderystės Praktikos Mokykloje

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Kaip dažnai mokytojai ir administracija tariasi dėl sprendimų priėmimo mokykloje?
Ar mokytojai gali įtakoti sprendimus, susijusius su jų darbo aplinka ir užduotimis? • Visada • Dažnai
Ar mokytojai jaučiasi priversti vykdyti administracijos nurodymus be galimybės juos aptarti?
Kaip dažnai Jūsų nuomone mokyklos vadovas deleguoja svarbias užduotis mokytojams?

Kaip vertinate atsakomybių pasiskirstymą tarp mokytojų ir administracijos mokykloje?

Labai aiškusAiškusNei aiškus, nei neaiškusNeaiškusVisiškai neaiškus
Kaip vertinate atsakomybių pasiskirstymą tarp mokytojų ir administracijos mokykloje?

Ar mokykloje yra vykdomos mokymo programos, skirtos ugdyti lyderystės įgūdžius tarp mokytojų?

Mokytojų bendradarbiavimas mokykloje

Labai silpnasSilpnasVidutinisStiprusLabai stiprus
Kaip vertinate mokytojų bendradarbiavimą savo mokykloje planuojant ir vykdant ugdymo procesus?

Dalijimasis žiniomis

Labai neigiamaiNeigiamaiNei neigiamai, nei teigiamaiTeigiamaiLabai teigiamai
Kaip mokytojai vertina galimybes dalytis žiniomis ir mokymosi iš kitų patirties mokykloje?

Bedradarbiavimas sprendžiant problemas

Visiškai neefektyvusNeefektyvusNei efektyvus, nei neefektyvusEfektyvusLabai efektyvus
Kaip vertinate bendradarbiavimo efektyvumą tarp mokytojų sprendžiant ugdymo problemas?

Tarpmokyklinis bendradarbiavimas/bendravimas

NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Ar mokykloje skatinamas mokytojų bendradarbiavimas sprendžiant ugdymo problemas?
Kaip dažnai Jūsų mokyklos pedagogai ir administraciniai darbuotojai bendrauja su kitų mokyklų atstovais dėl švietimo praktikų?

Tarpmokyklinio bendradarbiavimo svarba

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Ar Jūsų nuomone, bendravimas su kitų mokyklų pedagogais yra svarbus Jūsų profesiniam tobulėjimui?
Ar manote, kad bendravimas su kitų mokyklų kolegomis turėtų būti dažnesnis?

Ar Jūsų mokykloje yra asmenų, kurie nėra formaliai pripažinti kaip lyderiai, bet turi didelę įtaką sprendimų priėmime ir kolegų motyvavime?

Ar jaučiatės, kad esate neformalus lyderis, turintis įtakos savo mokykloje?

Kaip vertinate savo asmeninį įsitraukimą į sprendimų priėmimo procesus mokykloje?

Ar norėtumėte būti labiau įsitraukęs/įtrauktas į sprendimų priėmimą?

Kaip vertinate savo mokyklos gebėjimą koordinuoti mokymo veiklas?

Ar mokytojai yra įtraukiami į mokyklos veiklų planavimą ir organizavimą?

Kaip dažnai mokykloje vyksta bendri mokytojų ir administracijos susirinkimai, skirti veiklų koordinavimui?

Kaip efektyviai mokykla reaguoja į netikėtas situacijas ar pokyčius mokymo plane?

Kokie iššūkiai, Jūsų nuomone, trukdo efektyviai pasidalytosios lyderystės praktikai Jūsų mokykloje?

Jūsų refleksija, gal kilo kokių minčių, jausmų, kuriais norite pasidalinti su tyrėja užpildžius klausimyną?