PASAKŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS ANKSTYVOJO AMŽIAUS VAIKŲ KALBOS UGDYMUI(SI)

Gerb. pedagogai,

 

           esu Kauno kolegijos menų ir ugdymo fakulteto, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos V kurso studentė. Rašau profesinio bakalauro baigiamąjį darbą „Pasakų panaudojimo galimybės ankstyvojo amžiaus vaikų kalbos ugdymui(si)“. Prašau Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Anketa anoniminė, baigiamajame darbe bus pristatomi tik apibendrinti tyrimo rezultatai. Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi tyrimo rezultatų tikslumui. Dėkoju už skirtą laiką.

 

Pagarbiai, Giedrė Dzimidavičienė

PASAKŲ PANAUDOJIMO GALIMYBĖS ANKSTYVOJO AMŽIAUS VAIKŲ KALBOS UGDYMUI(SI)
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1) Su kokio amžiaus vaikais dirbate? ✪

2) Kaip dažnai sekate vaikams pasakas? ✪

3) Jūsų nuomone, kokį poveikį pasakų sekimas turi ankstyvojo amžiaus vaikų kalbos ugdymui(si)? (Pažymėkite tinkamus atsakymus) ✪

4) Kokio tipo pasakas dažniausiai renkatės sekti ankstyvojo amžiaus vaikams? (Pažymėkite tinkamus atsakymus) ✪

5) Jūsų nuomone, kokios knygos tinkamiausios ankstyvojo amžiaus vaikams? (Pažymėkite tinkamus atsakymus) ✪

6) Jei sekate pasakas, kokiu būdu dažniausiai tai darote? (Pažymėkite tinkamus atsakymus) ✪

7) Kaip manote, kokia reikšmingiausia nauda ankstyvojo amžiaus vaikų kalbos ugdymui(si) yra pasakų sekimas? (Pažymėkite tinkamus atsakymus) ✪

8) Kaip manote, kokiu amžiaus tarpsniu reikia pradėti vaikams sekti pasakas? ✪

9) Kaip dažnai naudojate pasakų sekimą kaip ugdomąją priemonę ankstyvojo amžiaus vaikų kalbos ugdymui(si)?  ✪

10) Jūsų nuomone, kaip reikia tinkamai sekti pasakas ankstyvojo amžiaus vaikams? (Pažymėkite tinkamus atsakymus) ✪

Kaip Jūs vertinate pasakų naudą ankstyvojo amžiaus vaikų kalbinių gebėjimų ugdymui(si)? (Atviras klausimas) ✪