Pardavimų skatinimui virtualioje erdvėje įtaką darantys veiksniai

Gerb. Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, ŽŪA Bioekonomikos plėtros fakulteto, logistikos ir prekybos bakalauro studijų programos studentė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų elgsenos principus elektroninėje parduotuvėje ir identifikuoti veiksnius, skatinančius apsipirkti virtualioje erdvėje .

Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks anonimiški, konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais, bakalauro baigiamajam darbui parengti.

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Nurodykite savo gaunamas pajamas per mėnesį:

Gyvenamoji vieta:

Jūsų išsilavinimas:

Įvertink savo patirtį naudojantis elektroninių parduotuvių paslaugomis:

Kaip dažnai apsiperkate internetinėse parduotuvėse?

Įvertinkite išvardintų veiksnių daromą įtaką apsilankius elektroninės parduotuvės svetainėje.

Įvertinkite ar išvardinti veiksniai paskatina Jus apsipirkti elektroninėje parduotuvėje.

Įvertinkite ar išvardinti veiksniai paskatina Jus apsipirkti elektroninėje parduotuvėje.

Ar jautiesi saugus apsipirkdamas elektroninėje parduotuvėje?

Ar perki kosmetiką, grožio prekes, higienos priemonės internete?

Ar tau svarbu, kad prekės būtų dailiai ir kruopščiai supakuotos?

Ar teiktum pirmenybę tvariam prekių pakavimui, jei turėtum tokią pasirinkimo galimybę?

Ar tau svarbu, kad svetainėje būtų suteikiama galimybė susisiekti su elektroninės parduotuvės administracija?

Ar apsiperki naujose, mažai žinomose elektroninėse parduotuvėse?

Kokie veiksniai paskatintų apsipirkti naujoje, mažai žinomoje parduotuvėje?

Kokie veiksniai paskatintų apsipirkti naujoje, mažai žinomoje parduotuvėje?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą