Pardavimų skatinimo priemonių poveikis vartotojui

Gerbiamas Respondente,

Esu tarptautinio verslo studijų programos trečio kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamajį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas -  vartotojų nuomonė apie pardavimų skatinimo priemones ir jų įtaka.

Surinkti duomenys bus naudojami baigiamajame darbe ir nebus naudojami viešai. Anketa yra anonimiška.

Ačiū.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius ✪

Kokia Jūsų socialinė padėtis? ✪

Jūsų mėnesinės pajamos: ✪

Kurie iš variantų apibūdina pardavimo skatinimą? ✪

Ar atkreipiate dėmesį į pardavimų skatinančias priemones (nuolaidos, konkursai, loterijos ir pan.)? ✪

Ar specialiai domitės pardavimo skatinimo priemonėmis (nuolaidos, konkursai ir pan.)? ✪

Ar jaučiate, kad pardavimų skatinimo priemonės tiesiogiai veikia Jūsų apsipirkimo elgseną? ✪

Ar sutinkate, kad pardavimų skatinimas įtakoja parduodamų produktų įvaizdį (pvz., jaustumėte, kad jų kokybė nėra tokia gera, kaip kitų)? ✪

Kokios pardavimo skatinimo priemonės dažniausiai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti? ✪

Dėl kokios priežasties naudojates įvairiomis pardavimo skatinimo priemonėmis? ✪

Kaip dažnai perkate prekę ar paslaugą nuolaidos metu , kurios pirkti neplanavote ? ✪

Kaip vertinate šias pardavimo skatinimo priemones? ✪

Gerai
Vidutiniškai
Blogai
Neturiu nuomonės
Nuolaidos ir nukainojimai
Nemokama antra prekė
Kuponai
Nemokamas prekių pavyzdžių dalinimas
Konkursai ir loterijos
Displėjai (stendai,ekranai ir panašiai)

Kuris, Jūsų nuomone, pardavimo skatinimo būdas yra efektyviausias ? ✪