Pardavimų skatinimo priemonių poveikis vartotojų elgsenai perkant Ukmergės maisto prekybos tinklų parduotuvėse

Gerbiamas Respondente,


Šiuo metu rašau projektinį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti kaip pardavimo skatinimo priemonės veikia vartotojų elgseną.

Maloniai prašau skirti laiko ir užpildyti anketą. Anketa anoniminė, surinkti duomenys bus panaudoti projektiniame darbe.


Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir pagalbą!


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai lankotės maisto prekybos tinklų parduotuvėse? ✪

2. Ar naudojatės pardavimų skatinimo priemonėmis (nuolaidos, konkursai ir pan.)?  ✪

Pasirinkus atsakymą "Nesinaudoju" - pereikite prie 12 klausimo.

3. Kurio maisto prekybos tinklo parduotuvių pardavimų skatinimo priemonės atrodo patraukliausiai?

4. Kaip dažnai perkate prekę nuolaidos metu, kurios pirkti neplanavote?

5. Ar jaučiate, kad pardavimų skatinimo priemonės tiesiogiai veikia Jūsų apsipirkimo elgseną?

6. Kaip dažnai keičiate maisto prekybos tinklus dėl jų teikiamų pardavimų skatinimo priemonių?

7. Įvertinkite maisto prekybos tinklų pardavimų skatinimo priemones.

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Nuolaidos ir nukainojimai
Vieną perki - antras nemokamai
Kuponai
Konkursai ir loterijos
Nemokamų prekių pavyzdžių dalinimas

8. Iš kokių šaltinių dažniausiai sužinote apie maisto prekybos tinklų pardavimų skatinimo priemones?

Galimi keli atsakymų variantai

9. Dėl kokios priežasties naudojatės įvairiomis pardavimų skatinimo priemonėmis?

10. Ar sutinkate, kad pardavimų skatinimas įtakoja parduodamų produktų įvaizdį (pvž., manote, kad jų kokybė nėra tokia gera, kaip kitų)?

11. Kuris, Jūsų nuomone, pardavimų skatinimo būdas yra efektyviausias?

12. Jūsų lytis:  ✪

13. Jūsų amžius:  ✪

14. Kokia Jūsų socialinė padėtis?  ✪

15. Jūsų mėnesinės pajamos: ✪