Pardavimų skatinimo (internetinės reklamos) poveikis vartotojų elgsenai apsiperkant internetu.

Esu Utenos kolegijos verslo vadybos ir inovacijų studijų programos antro kurso studentė. Rašau projektinį darbą, kurio tikslas yra įvertinti internetinės reklamos poveikį vartotojų elgsenai apsiperkant elektroninėse parduotuvėse.


Tyrimo klausimyną sudaro uždaro bei atviro tipo klausimai ir teiginiai. Užpildyti klausimyną užtruksite ne ilgiau 10 minučių. Apklausos įrankis apklausa.lt respondentams garantuoja visišką anonimiškumą ir konfidencialumą. Neteisingų atsakymų nėra, todėl atsakinėdami remkitės savo nuomone ir patirtimi.


 Ačiū už suteiktą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia yra jūsų lytis?

Kokiai amžiaus grupei priklausote?

Koks Jūsų užimtumas?

Kaip dažnai apsiperkate internetu?

Jeigu apsiperkate internetu, ką dažniausiai perkate?

Ar internetinės reklamos daro įtaką jūsų sprendimui įsigyti atitinkamą daiktą?

Ar dažnai perkate tai, ką pamatote reklamoje internete?

Kokia jūsų nuomonė apie reklamą internete?

Ar yra tikimybė, kad kažką įsigysite pamačius tą daiktą reklamoje?

Ar pasitikite internetinėmis reklamomis?

Kuriose elektroninėse parduotuvėse dažniausiai apsipirkinėjate?

Kaip manote, kokie elektroninės prekybos trūkumai yra didžiausi? (galimi keli atsakymai)

Kas Jus paskatina pirkti elektroninėse parduotuvėse? (galimi keli atsakymai)

Į ką atsižvelgiate rinkdamiesi prekę?

Kiek per mėnesį išleidžiate apsipirkinėdami elektroninėse parduotuvėse?

Ar jums patinka apsipirkti internetu?

Kodėl?