Pardavimo skatinimo priemonių poveikis vartotojų elgsenai
Ši anketa sudaryta siekiant
išsiaiškinti įvairių
pardavimo skatinimo
priemonių, naudojamų
Lietuvos prekybos centruose,
daromą poveikį vartotojų
elgsenai.
Įvertinkite šių priemonių skatinamąjį poveikį: Nuolaidos
Įvairūs nuolaidų, dovanų kuponai
Prekių rinkiniai ar didesnės produktų pakuotės
Nukainavimai
Dovanos, prekių pavyzdžiai ir premijinės prekės
Nuolaidų kortelės
Lipdukai
Reklaminiai straipsniai
Konkursai, loterijos, žaidimai
Vaizdinės priemonės (displėjai)
Prekių pristatymai ir demonstravimai
Kaip manote, kokiu tikslu pardavimo skatinimo priemonės naudojamos dažniausiai?
Ar perkate produktus kai jiems taikomos įvairios nuolaidos? (Jei ne, praleiskite 3 klausimus)
Kuriuos iš išvardintų produktų stengiatės pirkti išpardavimų metu?
Dėl kokios priežasties dažniausiai naudojatės įvairiomis pardavimo skatinimo priemonėmis?
Ar perkate produktus, kurių Jums tuo metu nereikia, vien dėl to, kad jiems taikomos nuolaidos?
Ar nuolaidų taikymas Jums asocijuojasi su žema produkto kokybe, paslėptu defektu?
Iš kur dažniausiai sužinote apie nuolaidas ar išpardavimus, organizuojamus prekybos centruose?
Ar turite kurio nors iš Lietuvoje veikiančių prekybos centrų nuolaidų kortelę?
Ar dėl to, kad turite kurio nors prekybos centrų nuolaidų kortelę, apsiperkate tame prekybos centre?