Pardavimo skatinimo priemonių poveikis vartotojų elgsenai

Ši anketa sudaryta siekiant išsiaiškinti įvairių pardavimo skatinimo priemonių, naudojamų Lietuvos prekybos centruose, daromą poveikį vartotojų elgsenai.

Įvertinkite šių priemonių skatinamąjį poveikį: Nuolaidos

Įvairūs nuolaidų, dovanų kuponai

Prekių rinkiniai ar didesnės produktų pakuotės

Nukainavimai

Dovanos, prekių pavyzdžiai ir premijinės prekės

Nuolaidų kortelės

Lipdukai

Reklaminiai straipsniai

Konkursai, loterijos, žaidimai

Vaizdinės priemonės (displėjai)

Prekių pristatymai ir demonstravimai

Kaip manote, kokiu tikslu pardavimo skatinimo priemonės naudojamos dažniausiai?

Ar perkate produktus kai jiems taikomos įvairios nuolaidos? (Jei ne, praleiskite 3 klausimus)

Kuriuos iš išvardintų produktų stengiatės pirkti išpardavimų metu?

Dėl kokios priežasties dažniausiai naudojatės įvairiomis pardavimo skatinimo priemonėmis?

Ar perkate produktus, kurių Jums tuo metu nereikia, vien dėl to, kad jiems taikomos nuolaidos?

Ar nuolaidų taikymas Jums asocijuojasi su žema produkto kokybe, paslėptu defektu?

Iš kur dažniausiai sužinote apie nuolaidas ar išpardavimus, organizuojamus prekybos centruose?

Ar turite kurio nors iš Lietuvoje veikiančių prekybos centrų nuolaidų kortelę?

Ar dėl to, kad turite kurio nors prekybos centrų nuolaidų kortelę, apsiperkate tame prekybos centre?

Kokiomis pardavimo skatinimo priemonėmis naudojatės dažniausiai?

Kuriame iš išvardintų prekybos centrų apsiperkate dažniausiai?

Kokie veiksniai Jums yra svarbūs renkantis prekybos centrą, kuriame apsiperkate?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą